Tazzen Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Dette kan bli bra :) bestemt deg for farge? litt skeptisk te den framfangern, men må se helheten først. stå på Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 vet at fangeren skiller seg ut nå som den ikke har samme farge som resten. men tror det blir bra. Der hvor bilen står nå har jeg fått tilbud for arbeidet på bilen + lakkering av fram og bakfanger, panser, tak og bakluke. Prisen jeg fikk på dette var egentlig ganske OK. Så mulig jeg driter i hellakering og sparer de pengene, da jeg skal ut i militæret til vinter'n.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Er ikke sikkert det er stort dyrere å lakkere hele bilen? ;) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 ca 16 for jobben. så får jeg ta en insats på hele bilen, så blir den nok blank og fin over hele :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 noe som skjer her da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 jeg er av den trege typen. var innom verkstedet i efta og gikk igjennom hva som skulle gjøres. fikk time den 17. så da blir den vel ferdig før jul.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Da var det helakering inn i bildet? og de skulle ha 16k ? har du da gjort mye av grunnarbeidet eller skal de gjøre det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 blir nok ikke hellakkering for den prisen nei. skal utføres jobb og lakkering på: fanger forran, panser, tak, bakluke, bakfanger og ei list på den ene døra. jeg vil ikke prøve meg på karosserijobbing, da jeg så hvordan resultatet ble på min forrige bil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 haha.. jada så, lurer på om jeg skal få ordnet et rustrose på ene bakdøra, forje eier har liksom "ordnet" dette med å spraye over med grønn lakk elns, men ser den styggeflekken heletiden. blir litt irritert :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Men hvorfor kjøre med stylingfronten på før den er lakkert? Ekstra steinsprut=ekstra mye grunnarbeid. :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 gidder ikke bytte nå hvertfall. skulle egentlig bare prøvemontere den. Men lakkering og slikt ble utsatt noen uker mer enn planlagt. kommer nok ikke til å kjøre rundt med ulakkerte ting på neste bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Til pers i dag så jeg ;) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 ja,dem skulle begynne å plukke av ting og tang i dag. får stikke innom senere i uka når jeg får henta no småtteri jeg har bestilt til den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Da har jeg fått igjen bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loyfah Skrevet September 29, 2007 Rapporter Share Skrevet September 29, 2007 hehei! ble da bra dette. likte badlooken på bilen din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg