Grønvold Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Kjøpte meg en golf 3 "joker" 97mod. høsten 06. Slik ser den ut nå: Dette skal gjøres: - nye Fram- og baklykter - Sideblinkers - Framfanger - Bakfanger (rieger-leppe) - Speil - Toning av ruter - Ny eksos - Fjerning av antenne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Satte på nytt 60/40mm senkesett for noen uker siden. da det som satt på bilen når jeg kjøpte den ikke var godkjent. ..originale dempere med alt for korte fjærer, noe som ikke fungerte så veldig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Hovedlykter: Baklykter: Frontfanger: Bakleppe: Speil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Har nå fått nye speil. Men oppdaget at det var forskjell på dem etter prøvemontering.. På passasjer-siden så det pent ut. men på sjåfør-siden var det noe som ikke stemte. Som man ser på bildene under, er det tydelig forskjell på støpinga på speilene. Bilde 1 Bilde 2 Dette gjorde at speilet på sjåfør-siden sto i en helt annen vinkel og lengre ut fra døra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Alle delene er nå sendt. mottar dem kanskje på lørdag eller mandag. Fant ut at ny eksos må bestilles, da det som sitter på er mindre pent og at der er et lite rust hul ved en sveis ved demperen. (liker ikke DTM stil). Så fort jeg får prøvemontert all stylingen blir det bestilling av hellakering. ...lakk valg holdes hemmelig. blir også kanskje nye sommerfelger, da 17" jeg egentlig har ikke er så spennende. solfilm vil bli lagt endten før eller etter lakkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Da har jeg sendt i veien bestilling på ett par ting til: Nye Sorte LED sideblinkers: Blinklyspærer til baklyktene: også fant jeg ny eksos til bilen fra supersprint: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Ser ut til å bli bra dette.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Et par bilder av bagsjerommet i bilen: - - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 synes ikke front leppa var noe tess..prøv ut med vr6 leppe..tror det gjør seg;) Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Syns faktisk den leppa er ganske tøff jeg! Men de blindekslene ødelagte litt bare, bør skaffe deg klarglass blink/tåkelys og nye hovedlykter så blir det bra:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 enig med deg burny, begynner faktisk å bli litt lei av at alle skal ha denne gti leppa:P hva er spennende med den når alle har den? :o men, uansett:P synes den var litt pen jeg! :D men som han fyren over her, børni altså, sleng på klare blinkers for all del sammen med noen klare lykter så blire braa =0) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet April 22, 2007 Rapporter Share Skrevet April 22, 2007 Er vel ikke så mye plass til klarglass-blinkers i den fangeren han har planer om (post nr 3).. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 jeg venter den nye fangeren i løpet av uka. og har ingen planer om no vr6 leppe, klare tåkelys i fanger eller klare angeleyes lykter - som alle andre har... jeg vil prøve no som ikke alt for mange andre har.. -blir kanskje montering av linse-tåkelys med xenon etter hvert i fangeren. skal beholde org. fangeren som reserve fanger. skal prøve å plaste igjen hullet hvor blinklys+blindeksler sitter i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grønvold Skrevet Mai 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2007 Da har frontfanger, bakleppe, front og baklykter kommet i hus! Gleder meg til i mårra... da starter montering :D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mai 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2007 det gjør vi også! :D ta bilder! :P hehe Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg