Aleksand3r Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Hvordan skal jeg få bremse lyset til å feste seg til bakruta? kan jeg bare teipe den med dobbelsidet teip? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Husk på at om du krasjer, så er det ganske store krefter i sving, ergo er det ikke sikkert dobbeltsidig tape holder så lenge, og vips har du en løs ting som blyr veggimellom inni der.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Hva kan jeg bruke da? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Fantasien for eksempel. ;) Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 dobbelsidig teip funker bra, sålenge du vasker ruta med sprit eller noe sånt først. var ikke lett å få av det jeg hadde festa med dobbelsidig teip ihvertfall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Hurra for tec7! ;D Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 De lysene jeg har vært borti har hatt dobbeltsidig teip fra "fabrikk", denne har sittet som F..., ved et par anledninger har jeg vært nødt til å lime selv(Ruteknusing osv), da har problemet med Tech7/Sica vært at det har for lang tørketid, og mulighetene for limrester på vinduet er også tilstede.. Så enten satser du på dobbeltsidig teip, eller så stikker du bort til dem som driver med bilglass og kjøper hurtigtørkende rutelim.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CarFreak! Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 no dobbelsidig teip som anbefales? delfilterene mine har løsna i døra :\ har brukt dobbelsidig teip. Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 no dobbelsidig teip som anbefales? delfilterene mine har løsna i døra :\ har brukt dobbelsidig teip. 3M sine produkter bruker å fungere bra:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Grønn dobbelsidig tape fra biltema er knallbra. Den som er ca 1 mm tykk. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Peder Ferjebilettør Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 Så enten satser du på dobbeltsidig teip, eller så stikker du bort til dem som driver med bilglass og kjøper hurtigtørkende rutelim.. Eg brukte hurtigtørkende lim til å feste speilet i frontruta mi. Sitte bom fast nå:)Rekne med at det funke lika bra på ekstra bremselys og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 tec7,sikaflex, patentband, strips,teip,lim, masse som går ann serru Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 kanskje ikke patentband i bakruta men i taket over med noe greier tenkte jeg på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cordoba dude Skrevet April 5, 2007 Rapporter Share Skrevet April 5, 2007 biltema har og noen rimelige lys som skal skrues fast med 2 koselige små skruer... pleier å være mer enn nok av plast rundt ruten til å skru i... Siter Å kjøre bil uten musikk, er som å pule alene... http://www.bergen-gatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg