Volvo242R Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Har en golf 4 tdi 98mod den trekker meget dårlig. Noen som har noe tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Litt mer info hadde vært greit... langt har den gått feks? Servicer? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 luftfilter dieselfilter olje osv er akuratt byttet. 180000km har den gått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 kan være defekte glødeplugger eller feil med innsprøytningspumpen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 kan være defekte glødeplugger eller feil med innsprøytningspumpen... glødeplugger har ingenting med hvor bra bilen går, ihverfall ikke når den er varm. De hjelper deg bare og gi ekstra varme ved start av kald motor. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 ska være helt ærlig å si at jeg ikke har en fnugg av peiling på diesel, men var det som stod i gjør det selv håndboken til haynes;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Setter en knapp på luftmengdemåleren jeg. Kjent svakhet på disse bilene. Det svarer til symptomene ihvertfall. Dra på en verksted og få dem til å feilsøke med data. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo242R Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Ja tenkte det kunne være luftmassemåler. Kan ta en tur på mandag og høre på lokale VW verkstedet og høre om dem kan lese av feil. Hva koster sånn luftmasse måler ca? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melli Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 tja..tjo..tji..tja...ligger vel fort på et par-tre tusen, og kanskje mer. skal sjekke hva jeg betalte når jeg får igjen bilen min i morra så skal jeg sende deg en pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 tror heller ingen dieselbiler har luftmassemåler Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenmo Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 ja vell rart mercedes diesel har det da...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Ehh.. Diesel biler har nok luftmassemåler ja!! Snakker om a.. :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_golfie_ Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 Hmm... har diesel biler motor mon tro... LOL Finn Christian reagerte på dette 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Luftmengdemåler tenker jeg vi sier... koster fra en 900 kr og opp til 1100 avhengig av hvor du kjøper. Er også bytteordning på disse. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Koster vel rundt 900 om du leverer inn din gamle. De bruker "huset" og setter inn ny måler. Er nok LMM på diesel-biler og ja ;) hehe Litt OT: Men hvordan kan jeg sjekke om glødepluggene er dårlige? Min er litt treigstarta med hvert... Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg