Gå til innhold

legg ut bilde av din golf

Ranger emnet


steffen89

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jester : Kjøpte du den av en Kenneth Carm? ser så sykt kjent ut den bilen der...

Nope. Er ikke han nei.

 

 

for fire felger kan ikke dette være dyrt. Jeg betalte dette per felg jeg.. og det i 9-16

 

Er 400 euro pr felg ja. ATS er jo ikke billigfelger.

 

Her er bilen min, Silvern.

Nybygd motor i år, 16vT med masse snadder...

 

Jeg går også å tenker på turbobygg til høsten/vinteren.

Hva koster det du har ned i panseret der, og hva har du under panseret, og hva er specsa? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går også å tenker på turbobygg til høsten/vinteren.

Hva koster det du har ned i panseret der, og hva har du under panseret, og hva er specsa? :)

 

Regn med 30-35tusen (alt er gjort selv)

Specs: Rs2 stempler og råder, k24 turbo, modda s4 eksosmanifold, modda s2 aby innsug, oljerør retur/inn, vann ut/inn fra s2 noe modda for å få det tilpasset, ekstern s4 wastegate.

Sputter rådelager, nye stempelringer, veivlager, alt av simringer, ventiltetninger, g60 toppakning, alt av silikonslanger, digifant g60 sprut, 440ccm dyser, 3,5bars FPR....

11-raders oljekjøler med slanger laget av Tess.

Bosch F5DP0R tennplugger.

Peloquin LSD 80% sperre montert i girkassa (bestilt fra USA)

Intercooler 450*300*76, Kent cams justerbart kamdrev.

4-puck sinter lamellplate,Ross machine racing fuelrail.

Greddy oil-catch tank, bensintrykksmåler fra Tess.(væskefylt)

Foreløpig ladetrykk 1,3-1,4 bar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, det aner jeg ikke. De fulgte med bilen. Kjøpte den for drøyt en mnd siden. Hvis noen vet hva dette er så vil jeg gjerne høre det. :)

Liker de jeg og. :)

 

 

pene felger jah=) skull hatt noen i 18" gjort seg på venton=) myy finer golfer her forresten=)

# Gauldal-Gatebil #

vw jetta tdi sportline med luftfjæring

lexus is 200 tte

Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart.

vw vento - full styling,18" .justerbart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og alt fungerer som det skal? Er holdbart osv? Mange hester gir det der da? Litt over 30k er jo en del, men er vel verd det.

Jeg har absolutt ikke peiling på mekking, så jeg må få noen til å gjøre det for meg, og da blir det vel MYE dyrere tenker jeg.

 

Fungerer meget bra, går virkelig GODT!

Holdbart burde det være, var meget nøye under byggingen, med moment og tilpasninger, og brukte bare deler jeg visste tålte litt, burde være holdbart til rundt 300hk hvertfall.

Antall HK jeg har i dag, vet jeg ikke enda (ikke fått bremset enda, men det står på programmet) men er vel rundt et sted fra 230-270hk.

 

Hvis du ikke har peil selv, kan det fort bli dyrt ja....

Lønner seg å ha litt peil når man har en slik motor også, kan være greit og kunne litt hvis det skjer noe.

 

PS! fin fin bil du har, ikke ulik min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår