Gå til innhold

Kadett E GSI Turbo

Ranger emnet


Enghracing

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...
  • Svar 257
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

rådene til 2.0i ohc motoren er dålige til turbo bruk..

tåler nesten ingenting..er ikke så mye bedre de 1,8 rådene heller.

 

rådene fra c20xe/c20let tåler greit 330 hk i motor hvis en bruker arp bolter og de passer på veiva di=)

 

ser nesten alle som har montert tubo på 2.0 motorene har havarert pga stempel eller råder på effektutak under 200 hk..

 

 

 

ellers et konge prosjekt=)

holder selv på med og bygge en 2.0i ohc motor med råder og smidde stempel fra c20 xe og det skal tåle effetkt utak lik ditt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rådene til 2.0i ohc motoren er dålige til turbo bruk..

tåler nesten ingenting..er ikke så mye bedre de 1,8 rådene heller.

 

rådene fra c20xe/c20let tåler greit 330 hk i motor hvis en bruker arp bolter og de passer på veiva di=)

 

ser nesten alle som har montert tubo på 2.0 motorene har havarert pga stempel eller råder på effektutak under 200 hk..

 

 

 

ellers et konge prosjekt=)

holder selv på med og bygge en 2.0i ohc motor med råder og smidde stempel fra c20 xe og det skal tåle effetkt utak lik ditt=)

 

Jeg har brukt 1,8 veiv jeg vettu. Da går det ikke å bruke 2.0L råder. For de er lengere. Derfor jeg gikk for 1,8 veiv og råder er pga at jeg fikk tak i veldig billig smidde vw bobble stempel. :) Å de hadde ikke passet på 2L veiv og råder.

 

Men nå blir det Crower råder og JE stempel :) Og masse annet snaks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva hadde du tenkt å hadd for grenrør, turbo, wastegate, downpipe og eksos da? Åsssen blir det med fordelingskassa, tunnelen å bakaksel/mellomaksel, gulvet bak? blir GRROOOM kadett....angrer på at jeg solgte min også ble den kræsjet :-(

[x]91' Opel Vectra 4x4

[x]87' Opel Kadett Gsi

[x]90' Opel Vectra

[x]89' Opel Vectra 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente....FEIT kadett blir FEITERE =) :yodude:

 

hehe. Takker. Jeg må lage nytt motorfeste i bakkant av motor da...pga at der motorfestet mitt sitter nå,der skal jo ferdelingskassen sitte. Vet ikke åssen det blir med tunnel ennå. Men trur mellomakselen får plass sånn det er nå. Men trur jeg må lage tunnel til eksosen. hehe Blir trangt med mellomaksel og 3" eksos der ;)

 

Jeg tenkte meg 10000,- for alt sammen. Det er en bra pris. Bare turboen er verdt nesten 7000,- Er en bra turbo. Å er vist ikke så lett å få tak i Ar63 eksoshus lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår