Gå til innhold

Turbo_boy`s Chrysler Neon Proskjekt!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nå er ikke neon min favoritt, mest pga at det er FWD og design messig.. men det betyr jo ikke at de kan bli stilige for det da.. hehe

alt kan bli fint bare man legger nok tid,krefter og penger i det :)

 

så det jeg lurer på er dette, hva mer ska du gjøre? blir dette en plastik frabrikk (mao: nok bolt on fangere osv osv til å støtte ørsta plastikk lag for livet) eller skal den utvendig være mer eller mindre orginal?

 

sleeper eller street racer azza! hehe

 

men inni blir det jo aldri feil med masse lyd og dunk.. hehe

er ikke min stil med tv`er men.. alle har sin smak på det.. hehe

 

håper det blir bra når alt er på plass da :)

lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er ikke neon min favoritt, mest pga at det er FWD og design messig.. men det betyr jo ikke at de kan bli stilige for det da.. hehe

alt kan bli fint bare man legger nok tid,krefter og penger i det :)

 

så det jeg lurer på er dette, hva mer ska du gjøre? blir dette en plastik frabrikk (mao: nok bolt on fangere osv osv til å støtte ørsta plastikk lag for livet) eller skal den utvendig være mer eller mindre orginal?

 

sleeper eller street racer azza! hehe

 

men inni blir det jo aldri feil med masse lyd og dunk.. hehe

er ikke min stil med tv`er men.. alle har sin smak på det.. hehe

 

håper det blir bra når alt er på plass da :)

lykke til ;)

 

Bilen min skal ikke ha styling eller alu felger! Jeg prøver og få tak i bredda stål felger! Jeg har lyst til og ha en neon som ingen har lik av! Derfor jobber jeg nå med og få Tysker stil! Tv og alt det er borte!!

TAkk!

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tysker stil på en neon? da er det bedre å satse på F&F stilen med spoilere i hue og ræva.

 

akal du kjøre oldschool eller ratlook stil på denne? ratlook er det som passer best på denne.:phatyo

 

Ikke helt sikker enda! Men mest sansynelig blir det nok Ratlook! Lyst til og gjøre noe med en sånn bil som ingen har gjort før meg!

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da har det skjedd litt på toten også!

 

Kjørte hjem fra gjøvik i natt! Dro på litt etter nordlia og kom nesten til Nyveien da skjedde det! Rett etter den svingen ved glemmastad sto det en elg mitt i veien! Jeg rakk ikke og tenke men jeg bremsa og sklei rett utti ei Buske! Så flaks for min del var det bare Skjermen, styrestagg og Døra som gikk!!

 

Legger med noen bilder av bilen før jeg kræsja og etter!

Jeg sier selv at jeg egentlig var så si ferdig med den bilen at jeg ikke hadde tenkt til og gjøre noe mer med den! Men det er jeg nok tydelig vis nødt til og gjøre!!

 

Bilder :

DSC00038.jpg

DSC00037.jpg

DSC00039.jpg

 

Etter Kræsje :

DSC00045.jpg

DSC00044.jpg

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lei sak. håper du fikser den igjen.. min såg noe verre ut etter sist gang eg kræsja den.. men så er ikke eg typen til å gi opp selv om en bil får en bulk eller ti..

 

Det er ikke jeg heller!! Jeg har ringt litt rundt i dag og hørt etter noe deler hos huggern! Men ingen som har neon deler! Veit du om det er dyrt for en ny framskjerm og styrestagg? for døra er ikke så veldig bulkete! Den får jeg retta utatt:P Så skal parkere bilen resten av sommer`n! og vintern! Og få fiksa den oppat! Skal da lakere hele bilen!

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg heller!! Jeg har ringt litt rundt i dag og hørt etter noe deler hos huggern! Men ingen som har neon deler! Veit du om det er dyrt for en ny framskjerm og styrestagg? for døra er ikke så veldig bulkete! Den får jeg retta utatt:P Så skal parkere bilen resten av sommer`n! og vintern! Og få fiksa den oppat! Skal da lakere hele bilen!

 

jeg har fått mye deler fra saggrenda bilopphuggeri.. ellers har de jo glassfiber deler hos http://www.andysautosport.com

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke jeg heller!! Jeg har ringt litt rundt i dag og hørt etter noe deler hos huggern! Men ingen som har neon deler! Veit du om det er dyrt for en ny framskjerm og styrestagg? for døra er ikke så veldig bulkete! Den får jeg retta utatt:P Så skal parkere bilen resten av sommer`n! og vintern! Og få fiksa den oppat! Skal da lakere hele bilen!

 

jeg har en delebil på hånda, så om du er interessert i å plukke, det det du trenger etter at jeg er ferdig blir det litt mer interessant for meg å kjøpe den.

Jeg skal vel stor sett ha hjul, støtfangere forran og bak, og dørene (de har elvindu og sentrallås, og det har ikke jeg, og så har jeg rust i ei dør).

 

Bilen det er snakk om er grønn, så du må kanskje lakke litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en delebil på hånda, så om du er interessert i å plukke, det det du trenger etter at jeg er ferdig blir det litt mer interessant for meg å kjøpe den.

Jeg skal vel stor sett ha hjul, støtfangere forran og bak, og dørene (de har elvindu og sentrallås, og det har ikke jeg, og så har jeg rust i ei dør).

 

Bilen det er snakk om er grønn, så du må kanskje lakke litt?

 

Lakke litt må jeg nok uansett!! Hørtes veldig intressant ut!

Bare du ikke er så dyr:P Hehe

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakke litt må jeg nok uansett!! Hørtes veldig intressant ut!

Bare du ikke er så dyr:P Hehe

 

Dyr nei. Jeg vil bare ha noen å dele utgiftene til delebil med jeg. Så får jeg pruta den ned litt, og trekker fra vrakpant, så kan vi jo se hva du trenger og jeg trenger, og dele utgiftene? Kan kanskje til og med være andre her som trenger deler, så får vi ned kostnadene enda mer?

Hva er det du skal ha da? både det du _må_ ha, og det du kan ha bruk for?

 

evt send meg en epost, så trenger vi ikke fylle opp tråden med privatprat.

 

btw, bilen blir stående i Oslo, bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår