Gå til innhold

Turbo_boy`s Chrysler Neon Proskjekt!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Ja nå er det jo en stund siden jeg sa jeg skulle legge ut nye bilder! nå har jeg endelig fått tatt meg tid til og tatt noen bilder! de er tatt med mobil så er ikke så veldig bra! Men er da noe man kan se på??:P hehe

 

Bilen: Bilde038.jpg

 

Bilen: Bilde041.jpg

 

DVD Skjermer: Bilde045.jpg

Bilde046.jpg

 

Har også tatt meg tid til og sett inn to 10" slik at det blir litt bass i saken:P hehe et bilde! : Bilde042.jpg

Bilde043.jpg

 

Der vettu er det noe og se på:P hehe! Veit at kassa ikke er fin! Men trøkker da bra i allefall!!

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Da har det skjedd litt mer! Kjørt på en diger stein som datt av en traktor med henger! så da ødla jeg en felg! Gla det ikke skjedde noe med bilen! Så ny felg er bestilt, Får den i morgen! Lagt på senkestripe og Senka! Tok også og fjærna de LE Merkene på dørene bak! Gikk veldig fint. Bare ta og varme litt med hårføner eller noe! satte også på 2,5" eksos i går! så vart litt gromere lyd!

 

DSC00056.jpg

DSC00059.jpg

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket senke sett kjøpte du? det såg ut som de passet bra i forhold til 17" felger, noe jeg selv nettopp har kjøpt til min egen bil.

 

Var der med TUV papirer på senkesettet?

 

Veit ikke om jeg skal kalle den senk jeg! heh! Er kappa! men er ca 75-85mm trur je! Men skal bestille 60mm sett fra USA,!

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å se at noen tørr og gjøre litt med disse tragiske bilene!

 

men å turbokonvertere denne er det siste jeg ville gjort. jeg ville heller ha brukt pengene på alarm/startsperre og shavet dørhåndtakene så ingen får stjelt den med en sliten trekker!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å se at noen tørr og gjøre litt med disse tragiske bilene!

 

men å turbokonvertere denne er det siste jeg ville gjort. jeg ville heller ha brukt pengene på alarm/startsperre og shavet dørhåndtakene så ingen får stjelt den med en sliten trekker!

 

Neon er da ikke mer tragisk enn 240. jeg har hatt flere 240, og neon er iallefall minst like pen, og mye morsommere enn 240:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon: grevling, lite sprek, dyre slite deler, trgisk kvalitet, alle kan stjele den med en flat trekker som er sliten, trenger ikke engang bryte opp rattlåsen for å kjøre med den,

 

Unnskyld at jeg spør, men jeg lurer på om du egentlig er gammel nok til å kjøre bil, og at du egentlig er en kvisete liten fjortishvalp som sitter her og troller. Enten det, eller så har du over hodet ingen peiling på bil, og har iallefall ikke kjørt Neon.

jeg har hatt flere 240, og de er tragisk kjipe å kjøre i forhold til en Neon i god skikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber med de bilene der så jeg vet vel akkurat hvordan de bilene er, ta og bruk nøtta fremfor dangelbæra før du prater noe mere viss vass.

 

men nå får du heller skrive på pm til meg, så vi ikke ødelegger tråden hans!

jenvey throttlebodies 40mm selges!

adaptere for g60bremser til golf mk1 selges!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber med de bilene der så jeg vet vel akkurat hvordan de bilene er, ta og bruk nøtta fremfor dangelbæra før du prater noe mere viss vass.

 

men nå får du heller skrive på pm til meg, så vi ikke ødelegger tråden hans!

 

jeg har bare en ting til å si jeg, så jeg tar det her.

Har du ikke noe pent å si om bilen hans, eller neon generelt, trenger du ikke si noe i det hele tatt. Og så kan du spørre deg, hvem som er i nærheten av å ødelegge tråden. Du, som bare slenger dritt om bilen hans, eller jeg, som sier pene ting om bilen hans/neon generelt. Go figure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår