Gå til innhold

Turbo_boy`s Chrysler Neon Proskjekt!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei Hei!

Her er en Liten Tråd om Min Neon!

Det er da en Chrysler/Dodge Neon 2.0l 16V

Men 136 Hester Ca!

Går som ei Bøtte med møkk egentlig!

Har ikke gjort så veldig mye med den enda!

Bare Kjøpte noe Billige 15" sommer felger!

Men Driver og skal få kjøpt noen 9" 16" Felger!

Bare han som har de vill selge de til meg! hehe

Var og Hentet meg 2 skjermer og en Dvd spiller til bilen her om dagen!

Så skal vel få montert det en dag!

Det kommer sikkert noen bilder i løpet av Kort tid!

 

Bilen før je henta den : Neon.jpg

 

Første vask : Photo-0018.jpg

 

Motor Rom : Photo-0019.jpg

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så fin ut bilen din. Og så kanonstilig den ble med alufelger. tror jammen jeg blir nødt til å få flytta over sommerdekkene jeg har på alufelger jeg også.

Du vil gjøre enda mer underverker med bilen hvis du får bytta ut lyktene forran og baklyktene med angeleyes/projektor og feks lexuslykter. Har fått *litt* kommentarer om hvor pen bilen ble etter at jeg bytta...

Og så anbefaler jeg deg sånne framseter som 87colt15 har lagt ut bilde av. Billig, gode å sitte i (hvis du ikke er for brei over baken), og du får latterlig mye bedre plass til beina.

 

Og så er jeg litt misunnelig på alle dere som har lakkede fangere. SE'n min har grå plastskjermer, og bilen er grønn, så om noen har tips på enkel måte å få lakket på, evt vet om billige grønne skjermer, så send meg en mail/PM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så fin ut bilen din. Og så kanonstilig den ble med alufelger. tror jammen jeg blir nødt til å få flytta over sommerdekkene jeg har på alufelger jeg også.

Du vil gjøre enda mer underverker med bilen hvis du får bytta ut lyktene forran og baklyktene med angeleyes/projektor og feks lexuslykter. Har fått *litt* kommentarer om hvor pen bilen ble etter at jeg bytta...

Og så anbefaler jeg deg sånne framseter som 87colt15 har lagt ut bilde av. Billig, gode å sitte i (hvis du ikke er for brei over baken), og du får latterlig mye bedre plass til beina.

 

Og så er jeg litt misunnelig på alle dere som har lakkede fangere. SE'n min har grå plastskjermer, og bilen er grønn, så om noen har tips på enkel måte å få lakket på, evt vet om billige grønne skjermer, så send meg en mail/PM!

 

 

Takk!! Blir nok ikke noe lexuslykter på meg gitt! det er ikke helt min stil! bilen blir nok svart i løpet av sommeren! så da skal alt av lister speil og lignene bli lakert svart!

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Blir nok ikke noe lexuslykter på meg gitt! det er ikke helt min stil! bilen blir nok svart i løpet av sommeren! så da skal alt av lister speil og lignene bli lakert svart!

 

Nå var det veldig tilfeldig at det ble lexusvarianten på meg. Jeg er ikke noen stor fan av det selv, men det var billig og brukt, og det ble uansett veldig mye bedre enn orginalen.

Hadde nok valgt svart/carbon skulle jeg kjøpt i butikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer det.. dette er fordi at neon har 16 ventiler men bare 1 kamaksel.. dette har flere store fordeler som alt i alt har med å gjøre at du ikke har 2 kammer som kan vri seg i forhold til hverandre. de tar mindre plass veier mindre osv.. masse fordeler.. men du kan også få neon med 2 kammer men det er orginalt ikke levert i norge og du har ingenting å tape eller tjene på det pga motor og alt ellers er likt.. du kan godt si at det er mye hester å vinne i toppen.. joda helt sant men kan vinne minst like mye med 1 kam og 16 ventiler som med 2 kammer og 16 ventiler

 

edit: forresten er det på bildet ett luft intak

Mine biler:

Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal)

Chrysler Neon 1995 (amcarneon)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det veldig tilfeldig at det ble lexusvarianten på meg. Jeg er ikke noen stor fan av det selv, men det var billig og brukt, og det ble uansett veldig mye bedre enn orginalen.

Hadde nok valgt svart/carbon skulle jeg kjøpt i butikk.

 

Lykter kommer med tiden! men ikke råd til alt på en gang! heh! så prøve og få det til sommern håper jeg!

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeey. Kul bil Jonas. Møtte deg på Gjøvik i dag rundt 2 tia tror jeg, i rundkjøringa ovenfor Elkjøp. Vinka, men vet ikke om du så meg. Kjørte en hvit 2'er Golf.

 

Stemmer nok det! var nok litt usikker på om det var deg eller om det bare var meg som trudde det!! Kan bli fet den Golfen!!

Lupoline<3

Not slow but Low;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår