Gå til innhold

Lett å få tak i AE86

Ranger emnet


Jtand

Anbefalte innlegg

Her i Norge er AE86 veldig vanskelige å få tak i ja.. Det er også veldig dyrt å ta inn, og visstnok nå umulig å registrere hvis du får inn en fra Japan.. Du kan finne en til ett par hundre kroner der borte som vil koste rundt 25000 å få inn til Norge, og det er før evt engangsavgift...

 

Sjekk med http://www.need4speed.no for å finne deg en til salgs :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Norge er AE86 veldig vanskelige å få tak i ja.. Det er også veldig dyrt å ta inn, og visstnok nå umulig å registrere hvis du får inn en fra Japan.. Du kan finne en til ett par hundre kroner der borte som vil koste rundt 25000 å få inn til Norge, og det er før evt engangsavgift...

 

Sjekk med http://www.need4speed.no for å finne deg en til salgs :)

 

Hahah.. hvordan får du det til å funke? det eneste du trenger å betale for å få den inn i norge (dvs. uten skilt) er frakt + moms..

 

Så trur nok selve bilen koster litt mere enn ett par hundre korner gitt!

 

On-topic: Corolla AE86 har blitt så ettertrakta i det siste at det egentlig er veldig lite bil for MYE penger. Synd er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah.. hvordan får du det til å funke? det eneste du trenger å betale for å få den inn i norge (dvs. uten skilt) er frakt + moms..

 

Så trur nok selve bilen koster litt mere enn ett par hundre korner gitt!

 

On-topic: Corolla AE86 har blitt så ettertrakta i det siste at det egentlig er veldig lite bil for MYE penger. Synd er det.

 

Bare siterte Japanauto på den der :P

Fant ett par VELDIG billige AE86 til salgs i Japan, men når jeg spurte om dem kunne ta inn en for meg så begynte dem å legge på med dritmye i fraktkostnader og moms..

 

Bilen er for billig til å lønne seg å ta inn fra Japan. Prøv heller Europa. Selv om du finner en til 1,- kr. i Japan så kommer den fort opp i 25-30.000,- med alt lev. i Norge....

 

Mvh/Best regards

 

Tom Ole Svendsen

General manager

 

Japan Auto AS

Roald Amundsensvei 148

N-1658 Torp, Norway

 

Så ikke skyt meg om tallene ikke stemmer :P

 

Ontopic jeg også:

Ja, jeg syns det blir litt for lite bil for pengene... Hadde det vært mulig å halvert prisen på dem ferdig registrert, så hadde det vært akseptabelt. Ja, det er en samlerbil, men det får da være måte på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ontopic jeg også:

Ja, jeg syns det blir litt for lite bil for pengene... Hadde det vært mulig å halvert prisen på dem ferdig registrert, så hadde det vært akseptabelt. Ja, det er en samlerbil, men det får da være måte på :P

 

 

AE86 ble en meget populær drifte bil i Japan, nettopp på grunn av at den var et billig aternativ..... VAR!!!!

 

Nå må man snart betale det dobbelte for en sliten AE86, kontra en rå Soarer 2,5TT i Japan.... Hva er grunnen for og velge AE86 nå da? Samlebil verdien? Jeg vet enkelte kommer til og slenge med leppa nå da... men:cocain:

 

De har blitt kult biler, og det er inn med AE86... Men slutt og går rundt og tro at de er billige i allefallalacocaina

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AE86 ble en meget populær drifte bil i Japan, nettopp på grunn av at den var et billig aternativ..... VAR!!!!

 

Nå må man snart betale det dobbelte for en sliten AE86, kontra en rå Soarer 2,5TT i Japan.... Hva er grunnen for og velge AE86 nå da? Samlebil verdien? Jeg vet enkelte kommer til og slenge med leppa nå da... men:cocain:

 

De har blitt kult biler, og det er inn med AE86... Men slutt og går rundt og tro at de er billige i allefallalacocaina

 

Helt enig med deg.. Grunnen til at jeg planla å kjøpe en i fjor var fordi jeg syns det er tøffe biler, og at det er en bil som er verdt å samle på. Hadde aldri i verden brukt den til drifting :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AE86 ble en meget populær drifte bil i Japan, nettopp på grunn av at den var et billig aternativ..... VAR!!!!

 

Nå må man snart betale det dobbelte for en sliten AE86, kontra en rå Soarer 2,5TT i Japan.... Hva er grunnen for og velge AE86 nå da? Samlebil verdien? Jeg vet enkelte kommer til og slenge med leppa nå da... men:cocain:

 

De har blitt kult biler, og det er inn med AE86... Men slutt og går rundt og tro at de er billige i allefallalacocaina

 

Det er jo potensielle kjøremaskiner, men prisen er aaalt for drøy! Og jeg synes egentlig det er synd at noen folk kjøper den fordi at den var med i F&F seriene og Grand Turisimo, istede for å kjøpe dem pga at de liker bilen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sponsa tja?

45000,- for bilen uten norske avgifter, er ikke så voldsomt å skrytte på seg sponsing for da!! 49000,- i listepris på siden deres da!!

 

Mangler masse vital info rundt bilen ellers også da....

Utstyr: AC.... ja det er det helt sikkert også ja... og det er jo veldig viktig for drifting... dekkene blir jo så varme!!alacocaina

 

AE86 er et godt utgangspunkt for drifting, men ikke for en vær pris da!

Håper noen av de overlever for etter tiden også da.. ;) Bilen ser jo for fin ut til og dø i 2007 da :(

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår