Gå til innhold

Golf 3 TDK ..

Ranger emnet


MandrAke

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja! Jeg vet :( Er vel egentlig steinsprut på frontfangeren ! Lakkmangel på sideskjørt som er det værste egentlig. Men, nå skal stylingen plukkes av snart ! :) Fortjener vel ett nytt strøk med lakk ;)

 

Hente felger idag forhåpentligvis :) Ble noe misforståelser angående bytte i senkesett! :( Men, vil ikke ha KONI på bilen igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de subba ikke så fælt når Morten brukte den, meiner jeg å huske, men kan jo ha blitt litt slitt...ET 15 på felgene da, så skal vel ikke gå så sinnsykt mye borti...

Jo, de subbet ganske så bra når Morten brukte bilen. Og ET15 bygger bra ut, spesielt på en 3er som har mindre buer kontra en 2er Golf. Hadde vært betraktelig bedre med innpress på 30 på 9x16 på Golf 3, men da blir det muligens dårlig plass mot demperne om du har gewinde. Så forbered deg på subbing, MandrAke. Litt kvalitetslyder har man aldri vondt av:)

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og så skulle man inn i bilen idag! og det var " DØDT " ..! Ingen respons på sentrallåsen! Heh..

 

Hva har skjedd? Er vel spørsmålet :p

 

Dårlig batteri?

 

Skjedde med min også etter 1.uke på Gardemoen med alle lysa på:D

 

Etter dette tappet det seg hver natt før jeg byttet batteriet.

 

Dårlig batteri rett og slett. Eller starta bilen fint?

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

batteriet skal det ikke være noe i veien med.! byttet batterier i DEfA trykkeren.. hjalp ingenting! humm.

 

Det som er greia er jo at her er nøkkelhull sparklet igjen! Og den på bakluka er ødelagt pga sentrallåsen kutta hos forrige eier og han "dirket" filler av den!! Så! Det her er litt av en case ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse bilene er vel ikke akkurat noe problem å komme seg inn i uten nøkkel, så du slipper nok å knuse ruter vertfall.. :)

 

Tror forøvrig det er dørhåndtak fra Polo på denne, fra bakdørene rettere sagt, dermed ingen nøkkelhull (rett meg om jeg har feil, Morten).. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår