MandrAke Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Nyvasket! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Utrolig pen nyvaska, synd at alle ripene dukker frem da :( Godt du fikk med Borbet felga, synes de kler bilen der rått :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MandrAke Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Ja! Jeg vet :( Er vel egentlig steinsprut på frontfangeren ! Lakkmangel på sideskjørt som er det værste egentlig. Men, nå skal stylingen plukkes av snart ! :) Fortjener vel ett nytt strøk med lakk ;) Hente felger idag forhåpentligvis :) Ble noe misforståelser angående bytte i senkesett! :( Men, vil ikke ha KONI på bilen igjen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Skjønner :( Men blir nok bra nå, bare du får byttet felger i løpet av morra dagen helgen? ;) Kan ikke kjøre rundt med vinterdekk nå når det er så bært ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MandrAke Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 De skal hentes idag! ;) Kompisen min har fått låne Touran fra jobben så vi har litt plass ;) Hehe! :) Og så settes de på i morgen faktisk ;) :D Får bare håpe de ikke subber så sinnsykt ille for mye pga demperne foran.! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 de subba ikke så fælt når Morten brukte den, meiner jeg å huske, men kan jo ha blitt litt slitt...ET 15 på felgene da, så skal vel ikke gå så sinnsykt mye borti... Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MandrAke Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 går forhåpentligvis bra ;) det finner jeg uansett igjen i morgen.. men! nå må jeg løpe ;) skal hente felger nå! :D:D:D:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MandrAke Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Nå har jeg hentet felger! :D Ikke så bra bilde der de ligger baki Touranen! I morgen kommer det bilder av bilen med sommerskoene på! ;) Gleder meg litt kan man si! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 de subba ikke så fælt når Morten brukte den, meiner jeg å huske, men kan jo ha blitt litt slitt...ET 15 på felgene da, så skal vel ikke gå så sinnsykt mye borti... Jo, de subbet ganske så bra når Morten brukte bilen. Og ET15 bygger bra ut, spesielt på en 3er som har mindre buer kontra en 2er Golf. Hadde vært betraktelig bedre med innpress på 30 på 9x16 på Golf 3, men da blir det muligens dårlig plass mot demperne om du har gewinde. Så forbered deg på subbing, MandrAke. Litt kvalitetslyder har man aldri vondt av:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MandrAke Skrevet Mars 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2007 JaJa! Nå er de uansett satt på og det ble da bra ;) Man får kjøre pent! Hehe ;) Her ihvertfall noen bilder da! ;) Synes det ble ganske bra! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MandrAke Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 og så skulle man inn i bilen idag! og det var " DØDT " ..! Ingen respons på sentrallåsen! Heh.. Hva har skjedd? Er vel spørsmålet :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 og så skulle man inn i bilen idag! og det var " DØDT " ..! Ingen respons på sentrallåsen! Heh.. Hva har skjedd? Er vel spørsmålet :p Dårlig batteri? Skjedde med min også etter 1.uke på Gardemoen med alle lysa på:D Etter dette tappet det seg hver natt før jeg byttet batteriet. Dårlig batteri rett og slett. Eller starta bilen fint? Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 lenge leve manuell lås! :D Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MandrAke Skrevet Mars 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 batteriet skal det ikke være noe i veien med.! byttet batterier i DEfA trykkeren.. hjalp ingenting! humm. Det som er greia er jo at her er nøkkelhull sparklet igjen! Og den på bakluka er ødelagt pga sentrallåsen kutta hos forrige eier og han "dirket" filler av den!! Så! Det her er litt av en case ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Disse bilene er vel ikke akkurat noe problem å komme seg inn i uten nøkkel, så du slipper nok å knuse ruter vertfall.. :) Tror forøvrig det er dørhåndtak fra Polo på denne, fra bakdørene rettere sagt, dermed ingen nøkkelhull (rett meg om jeg har feil, Morten).. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg