LMJ Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Nå er det tid for EU-godkjenning og jeg lurer på om jeg kommer gjennom med coilovers... Eller er det sånn at det er greit om man har det registrert i vognkortet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Må inn i vognkortet ja, ellers får du 2'er feil Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 Må inn i vognkortet ja, ellers får du 2'er feil Bare å dra på trafikktilsynet og vise TÜV-papirer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Du må ha TÜV-papirene med deg på EU-godkjenninga ja... Er vel ikke no stress før den tid? Du kan jo legge TÜV-papirene sammen med vognkortet, så ved en evt. kontroll så har du dem klare.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Så jeg trenger bare ta de med på eu-godkjenning? Ikke noe som sier det må stå i vognkortet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Slik jeg forstod det når jeg snakka med dem.. Men ring dem du, så får du det bekrefta.. Så slipper du å sitte med hjertet i halsen på en evt. kontroll :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 legger ut svaret jeg... så andre undrende kan få svar også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 I følge forskriften SKAL senking stå i vognkortet, og ikke godkjennes på eukontroll om ikke dette er gjort. For å få godkjent senkesettet må du ha time på en trafikkstasjon, og ta med Tüv-papirer, samt bekrefteles på at bilen har vært på firehjulskontroll, og fått justert lysene. I tillegg er det viktig at du ikke har justert bilen utover det Tüv-papirene tillater. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMJ Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 I følge forskriften SKAL senking stå i vognkortet, og ikke godkjennes på eukontroll om ikke dette er gjort. For å få godkjent senkesettet må du ha time på en trafikkstasjon, og ta med Tüv-papirer, samt bekrefteles på at bilen har vært på firehjulskontroll, og fått justert lysene. I tillegg er det viktig at du ikke har justert bilen utover det Tüv-papirene tillater. WOW! En som har gjort leksa si gitt:) Tusen takk for bra svar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Les denne, så vet du hva du i verstefall må vise frem ved kontroll; http://dev.sparklingblue.net/pics/bilforumet/senkesett_godkjenning.pdf :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg