Gå til innhold

Vurderer Omega 2.5TD

Ranger emnet


Allright

Anbefalte innlegg

Var jo grei pris det! får du garanti på detta eller? Men hva er egentlig hensikten med å skjære ut til varmen i bakruta??

 

Usikker på det med garanti, men alle her får gjort sånt i russland og har enda ikke hørt om noen som er missfornøyd.

 

vitsen med å skjære ut til varmen i bakruta er vell at du smelter filmen når du setter varmen på. Og har hørt om tilfeller der de ikke får filmen av igjen når varmetrådene har vært brukt og filmen har lagt over de.

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Usikker på det med garanti, men alle her får gjort sånt i russland og har enda ikke hørt om noen som er missfornøyd.

 

vitsen med å skjære ut til varmen i bakruta er vell at du smelter filmen når du setter varmen på. Og har hørt om tilfeller der de ikke får filmen av igjen når varmetrådene har vært brukt og filmen har lagt over de.

 

 

Oki... Da hadde jeg muligens vurdert noen andre men siden du har hørt mye positivt er jo det bra. Filmen jeg hadde på gamle bilen og den jeg skal få lagt på til uka legges på ved 270grader så varmetråder for min del skal ikke være no prob:assman

 

Hva kan du forvente av krefter ved justering avchippen da?

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki... Da hadde jeg muligens vurdert noen andre men siden du har hørt mye positivt er jo det bra. Filmen jeg hadde på gamle bilen og den jeg skal få lagt på til uka legges på ved 270grader så varmetråder for min del skal ikke være no prob:assman

 

Hva kan du forvente av krefter ved justering avchippen da?

 

Han som skal justere den sa opp mot 180hk men det ville være mindre trygt for elektronikken sa han. Så kanskje rundt 170 ;)

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Filmen ble lagt for et par uker siden og den er smooth. 5års garanti ;)

 

Har også fått på 18" rims, powerfilter, fjernet katalysator og bakpotte ;) Bynner og bli bedre nå, funderer litt på om jeg skal få listene lakkert.

 

biln2.jpgbiln.jpg

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki... Da hadde jeg muligens vurdert noen andre men siden du har hørt mye positivt er jo det bra. Filmen jeg hadde på gamle bilen og den jeg skal få lagt på til uka legges på ved 270grader så varmetråder for min del skal ikke være no prob:assman

 

Hva kan du forvente av krefter ved justering avchippen da?

 

Denne filmen er også lagt på med høy varme. Så er vell gjort på samme måte som din film da .

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du evt. kjøpe nye lakkbare lister, tenkte på det samme selv, men lakken setter seg ikke fordi listene er for fete. Bare et tips ;)

 

Hmm ikke hørt om det problemet før

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med gutta på Chrico om det samme selv, lakken setter seg ikke i de som er "originale" ulakkerte. Vil bare flasse av. Og hvis du tenker på å smelte dem ned i overflaten (Få vekk ruglene) så trekker du olja utover slik at lakken bare renner av og ikke vil feste seg. Har ikke prøvd selv, så du må gjerne prøve =)

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med gutta på Chrico om det samme selv, lakken setter seg ikke i de som er "originale" ulakkerte. Vil bare flasse av. Og hvis du tenker på å smelte dem ned i overflaten (Få vekk ruglene) så trekker du olja utover slik at lakken bare renner av og ikke vil feste seg. Har ikke prøvd selv, så du må gjerne prøve =)

 

Men på nyere omega er det jo flere som har lakkerte lister orginalt. Så da må jo det isåtilfelle være andre lister på dem.

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, mener det er fra '98 og ut, og listene etterhva jeg vet passer ikke overens med tidligere, men det skal være mulig å få taki lister fra '95 som skal kunne lakkeres.

 

Hvis du sammenligner så mener jeg at de nyere listene (på omegaene som er originalt lakkerte) så er de smalere og glatte.

"This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, mener det er fra '98 og ut, og listene etterhva jeg vet passer ikke overens med tidligere, men det skal være mulig å få taki lister fra '95 som skal kunne lakkeres.

 

Hvis du sammenligner så mener jeg at de nyere listene (på omegaene som er originalt lakkerte) så er de smalere og glatte.

 

Har 98mod selv, skal gå ut og studere litt nå ;)

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Pen omega. :) Skal ikke få den litt nærmere bakken? Haddde hjulpet mye det.

 

Takker ;)

 

den dagen de norske veier blir bedre skal æ senke ;)

 

Her oppe i nord er vi meget plaget med telehiv så veian ser jo ut som vaskebrett !

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår