alekspp Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 hva slags omega a er d som ble levert med alt utstyr? trodde d var gls,n men d var jo verken el viduer eller servo på den... noen som vet?? Siter ford mondeo 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik_S Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 CD heter den modellen med alt utstyr. Er jo noen som heter Diamond i tillegg, men vet ikke hva det innebærer... Siter Omega 3000 24V Turbo Vivaro 1,9 DTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 jeg har cd selv og jag har kun servo og setevarmere framme.. også har jeg 122hk og mange andre har 115hk Siter ford mondeo 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alekspp Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 glsn som jeg skulle kjøpe som dele bil hadde kun setevarmere framme, kjørekom, takluke, turteller og tåkelys. Siter ford mondeo 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 omega 3000, har vël det meste av utsyr, og så hadde min omega CD diamond, alt utstyr utenom AC og skinn. Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2007 jeg har mere hk i omegan min hehe jeg har 122 hk pluss at jeg ikke har servo og da kan man plusse på 5hk så da blir det 127hk! hehe ;) går som et lyn! burner godt, jeg har 2.0 LS 87- setevarmere foran og det er vel det eneste hehe Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 jeg har mere hk i omegan min hehe jeg har 122 hk pluss at jeg ikke har servo og da kan man plusse på 5hk så da blir det 127hk! hehe ;) går som et lyn! burner godt, jeg har 2.0 LS 87- setevarmere foran og det er vel det eneste hehe TOSK Sæther... Blir jo ikke mere hk i motoren din for det..... Du har fortsatt de normale 122.. Men de som har servo vil da tape noe hk krefter utfra de 122 orginale.. Alekspp: Grunnen til att noen har 115hk er fordi de som er 88 og nyere kom med c20ne som har katalysator. De eldre hadde 20se og 20ne motorer uten katte.. Cd diamond kom med alt utstyr bortsett fra a/c og skinn som nevnt før her. Utstyret beror litt på årsmodeller på de mest ekslusive.. Mvh Håvard.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 TOSK Sæther... Blir jo ikke mere hk i motoren din for det..... Du har fortsatt de normale 122.. Men de som har servo vil da tape noe hk krefter utfra de 122 orginale.. Alekspp: Grunnen til att noen har 115hk er fordi de som er 88 og nyere kom med c20ne som har katalysator. De eldre hadde 20se og 20ne motorer uten katte.. Cd diamond kom med alt utstyr bortsett fra a/c og skinn som nevnt før her. Utstyret beror litt på årsmodeller på de mest ekslusive.. Mvh Håvard.. hehe trodde faktisk du skulle ta den, Du som har skrudd bil i over 10 år greier som du forklarte og skulle lære meg ting og tang Og for det andre tar du feil med katalysator greiene. Lamdasonde er det som gjør forsjellen. i 88 begynte de med lambdasonde.............. katalysator har det alltid vært Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 hehe trodde faktisk du skulle ta den, Du som har skrudd bil i over 10 år greier som du forklarte og skulle lære meg ting og tang Og for det andre tar du feil med katalysator greiene. Lamdasonde er det som gjør forsjellen. i 88 begynte de med lambdasonde.............. katalysator har det alltid vært Å lambdasonde sitter kun på de som har katalysator sæther. Sorry att jeg ikke skreiv eksakt riktig her klokka halv tre om natta etter å ha vært på jobb i 17 timer.. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg