Gå til innhold

Golf IV Førstegangsprosjekt

Ranger emnet


ailenrock

Anbefalte innlegg

Da var det min tur. Har nå kjøpt pappas Golf 4, og har en del planer for den.

 

Bilen er en 98modell, som er kjørt 160 000. Den er antrasitt-blå, og det er uheldigvis en 1,6 SR. Er jo ikke den sprekeste bilen akkurat, men det får holde som førstebil. :) kan nå se bra ut selv om den ikke går så veldig godt.

 

Den har aircondition, sentrallås med fjernstyring, alarm, el.vinduer framme og bak, el. takluke, det er dette jeg kommer på i farten værtfall.

 

Planene jeg har er:

 

-Montere ny frontfanger,bakfanger,sideskjørt og takvinge.

-Effektpotte

-Greenkit luftfilter

-Nye baklykter, muligens fremlykter også. Skal også sette på klare sideblink.

-Fjerne emblemer bak

-18 tommere, tror jeg går for Asa AR1.

-Senkesett, 30-40 mm tenker jeg

 

Jeg har hatt moped nå, som jeg venter på å få solgt, regner med å få inn litt over 20 000 for den, så når den er solgt, det er vel egentlig da dette prosjekte starter for fullt men :)

 

Det som allerede er gjort er at det er montert inn en blaupunkt spiller, og ha montert inn Blaupunkt Gt 693 6x9'er i hattehylla, resultatet av det ble bra :)

 

Legger inn bilder når så fort jeg har tid!

 

Kom gjerne med innspill. :)

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

justerbart er et must :P hehe trenger ikke bli så veldig dyrt :)

ellers høres det ut som dette blir et kjempeprosjekt, mange bilder må du få tatt.

hvordan styling har du tenkt på?

 

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=00059007&vg=712&vgpath=Varekategorier/499/954/707/9303/712 Denne fronten.

 

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=00059060&vg=712&vgpath=Varekategorier/499/954/707/9303/712 Denne bakdelen, og ganske lik vinge.

 

 

http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=00059030&vg=712&vgpath=Varekategorier/499/954/707/9303/712 Disse sideskjørta :)

 

utenom det, så tenker jeg på Hella baklykter, di som er røde og hvite:)

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

justerbart er et must :P hehe trenger ikke bli så veldig dyrt :)

ellers høres det ut som dette blir et kjempeprosjekt, mange bilder må du få tatt.

hvordan styling har du tenkt på?

 

Hvor mye ville det ca kommet på da? Har du peiling?

 

Hvis jeg går for vanlige senkefjærer, hvor mye bør jeg senke? Jeg skal ha på 18tommerene, i tilegg til skjørter, og det er mange fartsdumper her, og dårlige veier. 30-40mm ?

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer bildene. Er som sagt ikke noen spesiell bil enda,men kommer bilder her værtfall :)

 

DSC00934.jpg

 

DSC00935.jpg

 

DSC00936.jpg

 

DSC00938-1.jpg

 

Er ikke akkurat noen fotograf, men det er det beste jeg får til :)

 

Skal ikke skifte farge, synes denne er pen, og har ikke råd. Skal derimot inn til lakkerer, for å fikse litt småmerker osv !

Audi AS3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår