black_sheep Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Idag lyste det ikke lengre i venstre tåkelykt gitt. Hvordan skifter jeg de pærene? Prøvde å få den ut istad, men det fikk jeg ikke helt til. Trodde det bare var å ta ut blinkers også skru ut de 2 skruene som fester tåkelykta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Har du fanger med blinklys i? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
black_sheep Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Har du fanger med blinklys i? Yes sir, blinklys i fangern! Glemte jo selvfølgelig å si hvordan type bil. Er en 80 cab 95 mod. Mommern: får ikke ut lykta. må vel ha ut den for å bytte pære right? Er der bare å bruke litt makt og få den ut da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Skru ut skruen som holder blinklyset og plukk ut denne. Så skrur du ut de to skruene som skjuler seg bak blinklyset, som holder tåkelyset.. Nå husker jeg ikke 100% åssen dette er kilt fast, men mistenker at du muligens med dytte tåkelyset sideveis, før du lirker det ut. Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
black_sheep Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Skru ut skruen som holder blinklyset og plukk ut denne. Så skrur du ut de to skruene som skjuler seg bak blinklyset, som holder tåkelyset.. Nå husker jeg ikke 100% åssen dette er kilt fast, men mistenker at du muligens med dytte tåkelyset sideveis, før du lirker det ut. Jess, det var det jeg gjorde. Men dytta sikkert ikke hardt nok (tørte ikke) Hehe. Da prøver vi på nytt igjen i morgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Skyves i retning mot skruene, og vippes ut i motsatt side, kan hende du må ta litt i da disse har en tendens å sitte litt fast.:sombrero: Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg