Atley Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Hei, jeg har en Golf 2 hvor jeg vil montere større bremser fra Passat '90 delebil jeg har, noen som har gjort dette før og vet hvor mye av delene som passer....? Jeg vet jeg må bruke spindler og bærekuler fra Passat, men hvordan er det med drivknuter og støtdempere, passer dette over? mvh Atle Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blackivar Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Er ikke helt sikker men mener at alt skal gå helt fint over:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Edit: leste feil :) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atley Skrevet Mars 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Noen som vet hva som passer? Kan jeg bruke bærearmene fra passaten? atle Siter -05 Skoda Octavia -96 Ford Exploder -89 Jeep Cherokee Limited Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Berearmene fra Passat er litt lengre så dei kan du ikkje bruke om du da ikkje flytter over drivakslane og styrestagene som og er lengre på Passat (sånn eg har forstått det). Ellers så passer org. golf 2 støtdempere på passat spindlane og org. berearm på berekulene til passaten. Ganske så sikker på at drivleddet fra golfen passer i navet til passat. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg