Kenge Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Hvordan bygger man framhøytalere i en slik bil? Er en 95-modell. De dekslene oppå dashbordet, er det "klikk klakk" system på de eller må jeg av med hele dashbordet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 På min 96-modell var det vertfall bare å ta av dekslene, og så skru ut de gamle elementene, for så å sette i de nye. Dekslene oppå høytalerene har noen tapper rundt som gjør at dem henger fast nedi dashbordet. Bare å trekke i dem litt på hver side, så er de av. Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thech Skrevet Januar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2008 Hvilke høytalere dyttet du nedi der? Holder på og skal bytte ut selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 I dørene passer 6,5" i alle fall. Oppe på dashen er det vel plass til 10cm, tror jeg? Originalfestet er bare "presset" fast, så tror ikke det originalt er noe å skru fast i der da... Må lage noe selv i så fall. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 4" på dashen og 6,5" i dørene.. får du ikke kjøpt noen 4" som du bare kan presse nedi, så kan du bare lage to ringer i 8mm kryssfiner ellernoe sånt, så får du festa det skikkelig ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 får ikke plass til noe større i dashbordet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 kan få plass til 5,25" med litt modifikasjoner, men hadde ikke giddi å gjort det om jeg hadde hatt modellen med plass til 6,5" i dørene :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg