sp0ky Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Jeg kommer tror jeg. med opelen overbabyhmm? Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet April 16, 2007 Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 kommer jeg! Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2007 Har oppdatert hovedposten med litt linker til konkurransene mv, permier, og oversiktskart over området. Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mosby2 Skrevet April 17, 2007 Rapporter Share Skrevet April 17, 2007 Da er det offesielt, jeg kommer, men pga oljetrykksproblemer som sikkert hele Norge vet om nå så blir det IKKE noe kjøring på meg. Så hvis noen tenker at jeg er jævla kjip som ikke burner litt eller annet så vet dere hvorfor nå... Kommer sterkt tilbake igjen! Har et par biler jeg skal daske på 201 meteren ;) Siter Skyline eiere er ikke som andre bil eiere! NB NB! mosby2 er meg på dette forumet, mosby er wannabe :< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 ...pga oljetrykksproblemer som sikkert hele Norge vet om nå så blir det IKKE noe kjøring på meg... Det var synd. Jeg hadde virkelig gledet med til å se kjerra di med litt godt feste :) Da får du spare litt på Gatebil 18. august, så det er noe i gjenn til til vårt treff 1. september ;) Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mosby2 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Sier bare en ting: DEKK SPONSOR! Håper jeg har den avtalen i boks denne uka, så er det ikke så mye som skal spares på ;) Synes forresten dere sku arrangere flere treff jeg da, 2 i året er jo alt for lite :( Siter Skyline eiere er ikke som andre bil eiere! NB NB! mosby2 er meg på dette forumet, mosby er wannabe :< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Da er det offesielt, jeg kommer, men pga oljetrykksproblemer som sikkert hele Norge vet om nå så blir det IKKE noe kjøring på meg.Så hvis noen tenker at jeg er jævla kjip som ikke burner litt eller annet så vet dere hvorfor nå... Kommer sterkt tilbake igjen! Har et par biler jeg skal daske på 201 meteren ;) noen som legger lista høyt hehe du var vel heldig mot hugo i fjor.:nono: .så synd han ikke rekker å bli helt ferdig med sin skyline ..hvem skal du daske da? Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Da er det offesielt, jeg kommer, men pga oljetrykksproblemer som sikkert hele Norge vet om nå så blir det IKKE noe kjøring på meg. Hva med å fikse det? Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mosby2 Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Hva faen tror du jeg har gjort de siste 3 ukene? :) Har avtale med en kamerat om å stikke på verkstedet hans i Skien på mandag og så skal vi sammen med han og en bilmekaniker måle masse på motoren for å se om vi kan finne ut av problemet. Men blir for sent uansett for treffet :( Siter Skyline eiere er ikke som andre bil eiere! NB NB! mosby2 er meg på dette forumet, mosby er wannabe :< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.pugg Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Må vel ta turen jeg også og titte litt,fikk i nye motoren forige helg. Så er bare kose kjøring nå foreløpig så ikke noe herjing på meg nei. Selv om jeg har lyst he he!!! Siter use your mind!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yahn Skrevet April 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 I morgen braker det løs :) Her er TV2's værmelding: Siter "Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan. I begge tilfeller har du rett." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Litt småkaldt? :D Er det noen tidsfrist på oppmøte for biler til utstilling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodenm Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 må jobbe fra kl 10 jeg.. men satser jeg kan komme ifra i 2-3 tiden.. Siter http://www.thisgirlgoessideways.com Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod Nissan 200sx s13 91 mod (x) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 Jeg kommer til å være på plass fra ca 12 tiden :) Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet April 20, 2007 Rapporter Share Skrevet April 20, 2007 blir morro dette folkens :) Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg