Gå til innhold

Kristiansand 21. april 2007 - Banetreff

Ranger emnet


Yahn

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette var en knall bra dag da:-D helt topp at noen tar intiativ til å få til noe ordentlig her nede.. takk til yahn og gjengen..:-D

 

noe som ikke stemte med bilen første ganga jeg hev meg utpå.. men så ut til at det gikk bedre når jeg fikk satt ned trykket.. den suger en del falsk luft og kutter på 4000 omd..

men funket litt på slutten.. er jo syyyykt gøy da:-D

http://www.thisgirlgoessideways.com

 

Nissan 180sx s13 sr20det 95 mod

Nissan 200sx s13 91 mod (x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg filmet endel fra kjeglekjøring, breisladd og 201 meter. Håper jeg klarer å få klippet det sammen i løpet av helgen. Dette var et virkelig bra arrangement!

 

Filmen!

Den er på rundt 100MB og varer nesten en halvtime. Siden det blåser kaldt hele tiden, får jeg problemer med å holde hendene stødig hele tiden.

Inkluderer også en rask (bokstavelig talt) titt på de utstillte bilene.

 

Enjoy! :)

99, 200SX S14a Racing Edition

- Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filmen!

Den er på rundt 100MB og varer nesten en halvtime. Siden det blåser kaldt hele tiden, får jeg problemer med å holde hendene stødig hele tiden.

Inkluderer også en rask (bokstavelig talt) titt på de utstillte bilene.

 

Enjoy! :)

 

:thanks

Legg den ut på mediaforumet så får langt flere den med seg. Flott at noen har tiltak til å legge ut litt film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAKK FOR ET BRA TREFF :)

 

SS-racing_logo.JPG vil takke alle som stilte til kjøring, utstilling og som publikum. Uten dere hadde det ikke blitt suksess.

 

Det var ca. 40 biler som deltok i kjøringen, og ytterliger ca. 100 biler på utstilling. Vi hadde ikke spessiell opptelling av publikum, men antar at 4-500 personer var innom i løpet av dagen.

 

Det ble gjennomført konkuranse i slalomløp, breisladd, 201-meter og utstilling. Konkurransene ble premiert med pokaler og gavekort fra Biltema kr 1000/500/300 til 1., 2. og 3.plass i alle konkuransene. I tillegg kommer heder og ære :pray

 

Resultatene ble som følger:

Slalom

1. Tor Arnt Hammersmark (Kristiansand), Subaru Impreza WRC

2. Ronny Haugen ( Nodeland), Sierra RS Cosworth

3. Thomas Brandsvoll (Søgne), Audi S4

 

Breisladden

1. Ronny Haugen ( Nodeland), Sierra RS Cosworth

2. Tor Arvid Teland (Marnadal), BMW E30 M3

3. Morten Svingen (Høvåg), Volvo 240

 

201m

1. Stian Lantz (Hornnes), Nissan Pulsar/Sunny GTI-R

2. Jon Harald Lindtveit (Kristiansand), Ford Mustang

3. Rolf-Arne Snemyr (Høvåg), Audi 200

 

Utstilling

1. Jon Harald Lindtveit (Kristiansand), Ford Mustang

2. Mr. X (?), Mercedes-Benz C180

3. Svein Ove Gjeruldsen (Arendal), Opel Vectra 2.2i

 

Vi er godt fornøyd med treffet, og har så langt bare fått positive tilbakemelidnger. Vi er igang med planlegging av nytt treff 1. september :thumb , og er selvsagt takknemlige for alle tilbakemelidnger hvis noe kan gjøres bedre eller annerledes. Send meg gjerne en mail på yahn@ss-racing.no

 

Vi har en liten film på gang fra treffet, som legges ut i mediaforumet når den er klar ;)

Flere bilder er lagt ut på forumet til 200sx-ogn

 

God :drivingsommer, og ses 1.september!

Mvh Yahn

"Du kan tro at du kan, og du kan tro at du ikke kan.

I begge tilfeller har du rett."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår