random4k Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Kordan felga har du? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss mean Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 Kordan felga har du? trenger du felger ?? eller er du bare nyskerri ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet April 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2007 hvet ikek merka på de..men de som sitter på nå skal bli vinterfelger..det er 16" og sommerfelgene som jeg ikke har dekk på er 16 eller 17". skal sjekke dimensjonene. hvis du lurte på om jeg var interissert ifelger så er svaret nei..det har jeg. har foressten funnet ut hvorfor jeg ikke hadde lys i dashbordet.. når jeg skulle følge den ene ledningene fra starteren til tenningslåsen så skrudde jeg opp de 3 skruene som holder fast sikrings lokket for og følge ledningen.. det jeg ikek visste var att den ene skruen (umbrako skrue) holdt fast strøm ledningen til sikringsboksen. det tok det onkelen min 2 min og finne ut..hehe:P artig..stått og banna og skreke pga en /(¤%&/¤%&¤%#&¤% bagatell. innslaget er gåent så det skal jeg bytte i morra. må bare få lånt meg noen små fastnøkler. legger ut bilder så fort jeg får tatt noen.. skal ta bilder i dag..så de kommer i kveld eller i morra. zero! Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet April 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2007 nå har jeg fått fikset startproblemet! fikk målt ledningen som går fra sarteren til tenningslåsen. da denne viste 0.6 så hadde jeg funnet feilen. dro ned på bilxtra og kjøpte en startknapp og en liten lednings stomp. kom hjem og kobla opp ledningen..da fyra den med en gang:blunk: har også tatt noen bilder av bmw. til han som spørte om jeg hadde felger..eller åssen felger jeg hadde. så er jeg ikke sikker på merket på noen av de.. vet bare dimensjonen på de.. kanskje noen andre sm hvet hvilket merke det er.. her kommer hvertfall bildene av min lille onde perle:blunk: selve bilen: Bilde av motoren: Bilder av jalla mekka eksos og s/v felger: Hvilket merke er felgene? DIM: 8,1/2"x16 vinter hjul: 7,1/2"x15 håper noen kommer med innspill om hva jeg kan gjre:blunk: Zeroangel Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nemesis88 Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 -Senking er ikke feil. -Sorte nyrer. -Zender frontfanger eller m-tech. -M-flippen på bakluka. Vertfall noen tips som jeg mener er fint på e28. Har du diff med sperre btw? Siter mine biler: SAAB 900s Volkswagen Golf 2 1.6 (prosjekt) Felger Ø.K. dim. 15" 4*100 og 17" 5*110 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet Juni 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2007 det er diff sperre på den ja...hvet ikke om den er sveisa...har ikke så veldig mye peiling på akkuratt det...den børner hvertfall på begge hjula:D Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirik med volvo Skrevet Juni 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2007 lurer bare på om du vet hvor mye pes det var å få inn den 3,5 ltr motoren? en kompis har en 518, og skulle gjerne hatt litt mer futt. greit å vite før han får tak i delebil. er det forskjell på festene på de nyere motorene? Siter biler jeg har: 945(-95), 2 x 245(-85,-88) biler jeg har hatt: astra, 242, 2x 245, 3x boble, 2 x saab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m30bXX Skrevet Oktober 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2007 når den denne motoren fra? å hvilken bmw har den stått originalt i`? jeg har en lik en trur jeg, står 3.3/3.5l på blokka jeg har vært veldig usikker på om det er 3.3 eller 3.5 hehe å har ikke noe info om den, bortsett fra at det er m30 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet November 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 det skal ikke være store operasjonen for og få byttet motor. denne motoren er en 86 mod tror jeg er ikke sikker. er ikke jeg som har ordna med motoren. eneste jeg hvet er att motoren er en 3.5L på 286hk. og går ganske bra..burner på begge hjula på tomgang, på betong da..hehe... går ganske bra.. var en fullpakka sierra som prøvde og dra meg og kameraten min på e6 hjem fra drammen..hehe..det gikk dårlig. eneste som står igjen og fikse: *feste takluke *sveise ett hul i kanalen *bytte innslaget til starteren så skal den være klar til eu godkjenning hvis jeg ikke tar feil. Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 14, 2007 Rapporter Share Skrevet November 14, 2007 det skal ikke være store operasjonen for og få byttet motor. denne motoren er en 86 mod tror jeg er ikke sikker. er ikke jeg som har ordna med motoren. eneste jeg hvet er att motoren er en 3.5L på 286hk. og går ganske bra..burner på begge hjula på tomgang, på betong da..hehe... går ganske bra.. var en fullpakka sierra som prøvde og dra meg og kameraten min på e6 hjem fra drammen..hehe..det gikk dårlig. eneste som står igjen og fikse: *feste takluke *sveise ett hul i kanalen *bytte innslaget til starteren så skal den være klar til eu godkjenning hvis jeg ikke tar feil. motoren din er en m30b35 på 218hk kommer fra e28 535/m535.. det er s38b35 som har 286hk den som står i e28 m5 Siter RV-Tuning |BMW e28 545i prosjekt| |BMW e28 518i brukshulk| |BMW e23 745i delebil| |2x Opel Kadett C| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 motoren din er en m30b35 på 218hk kommer fra e28 535/m535.. det er s38b35 som har 286hk den som står i e28 m5 Mulig selve motoren kommer fra en 86mod men innsug, innsprut og tenning kommer fra enten e12,e23 eller e24. Skjer det noe mer med bilen eller? Ta vare på den og drit i stygg styling. Bruk heller orginale deler det ser penest ut. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeroangel Skrevet September 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2008 hei igjen! har vært opphold på over ett år nå sånn ca. mista litt gløden..og mangel på penger.. men arbeidet begynner igjen ganske så snart..må bare få eu ok min daglige bil.. så må jeg få flytta bilen ett annet sted..blir ikke så mye skruing ettersom jeg ikke har noen garasje og stå i. men skal prøve og få denne på veien til rudskogen 2009. bilen skal ikke styles..kanskje noen mindre detaljer men ellers orginal. nå har jeg jo selvfølgelig funnet en annen feil.. og det er jo selvfølgelig att clutchen har sluttet og fungere. den funket sist jeg startet bilen..men fungerer av en eller annen grunn ikke lenger.. noen som hvet hva dette kan komme av? bilder og mere info kommer når arbeidet har begynnt. zeroangel Siter Opel Ascona C 1.6 - Kræsja (spiker) Bmw 528i 3.5L - mindre prosjekt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg