Gå til innhold

StreetMeet Larvik - 13. April, klokken 20.00 !

Ranger emnet


soNiXx

Anbefalte innlegg

Jeg kommer ikke desverre.

Skal tidlig til sengs, å tidlig opp for å se på drift battle på rudskogen dagen etter.

Så "LITT" dårlig planlegging av dato her ;P

 

Får prøve å fåigang enda ett litt større ett nærmere sommeren.

 

herregud og tett!! du bor i larvik, og når det først skjer noe her, kan du ikke komme fordi du ''liksom'' skal legge deg klokka åtte!?

 

Og du, den bilen din hadde vært jævlig fin og clean hvis du hadde fjernet alle f&f dekalene du har dekorert hele bilen med

03 Focus RS

x Corsa GSI

x Ducati 748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 180
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjempe at så mange kommer!. Tror dette kan bli kjempe bra jeg!

 

Vi kommer nok til og ha et større treff mot sommeren også. Har snakket litt med E18 Dekksenter, og er ikke umulig at vi får til noe snart.

 

Hva folk gjør, om de vil legge seg tidligere, eller ikke kan komme, må dem gjøre selv som de vil. Vi som kommer får det nok morro ;)

 

Spre ordet!

- 04" VW Golf 5

x 98" Nissan N15 Almera

x 83" Audi 80 CL

x 89" VW Caravelle Coach

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel ta turen, da blir det 1 bil mere hvertfall
: En bil?? ska du plutselig kjøre aleine nedover nå da eller??TAr jo me meg bilen min jeg oxo da:P

Du får nok ikke snike deg unna meg assa:P

 

 

Tar nok turen...Nå som jeg har endelig bil da så...Få håpe på bedre vær enn slik det var på club honda treffet på søndag på ingierstrand:P

GirlsGoFast Chick

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit)

Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud og tett!! du bor i larvik, og når det først skjer noe her, kan du ikke komme fordi du ''liksom'' skal legge deg klokka åtte!?

 

Og du, den bilen din hadde vært jævlig fin og clean hvis du hadde fjernet alle f&f dekalene du har dekorert hele bilen med

 

 

Kan sikkert møte opp i en time, men skal dra jææævli tidlig på det driftbattle greine. om jeg møter opp eller ikke hvorfor skal jeg være tett for det? det er vel helt opp til meg å min vilje.

 

Jeg er fornøyd med bilen som den er nå med dekor, det er min smak så jeg gir egentlig faen i hva andre mener ;P

Å btw. det er ikke en F&F dekor :) men drifting dekor.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sikkert møte opp i en time, men skal dra jææævli tidlig på det driftbattle greine. om jeg møter opp eller ikke hvorfor skal jeg være tett for det? det er vel helt opp til meg å min vilje.

 

Jeg er fornøyd med bilen som den er nå med dekor, det er min smak så jeg gir egentlig faen i hva andre mener ;P

Å btw. det er ikke en F&F dekor :) men drifting dekor.

 

Jeg syntes det ble sinnsykt kult me det dekoret på siden jeg da!!

GirlsGoFast Chick

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvit 04' Honda Civic Si (kun to regga i Norge, samt den eneste EP3 i Norge som er hvit)

Sort 93' Honda Del Sol vti - *Solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det ble sinnsykt kult me det dekoret på siden jeg da!!

 

Jo takker å bukker Candy Core :)

Håper å se bilen din på nordbyen!

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som jager oss fra lidl iaf...

kan ikke det være en slags backup, hvis ting går sjæis på nordbyen? og de kan vel ikke jage noen fra nordbyen før mc'ærn stenger?

men ender ting opp på lidl, så vennligst kast søpla i søppelkasser, og ikke på bakken. for jeg har ingen store ambisjoner om å pelle søppel på lørdags morran når jeg begynner på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår