Gå til innhold

Endelig sommerhjula på!!

Ranger emnet


kkgravdal

Anbefalte innlegg

det skal da være grei plass. vet du innpresset på felgene? og bredden?

det så forresten bra ut med de 17" felgene!

 

Takk for svar. Regner med at det er to bokstaver og to tall du er ute etter. Jeg fant det ikke. Det går greit å kjøre med. Det kan bare bli problemer på kontroll.

 

Jeg stusset litt på at jeg fikk med S80 bolter. Måtte bytte de og bestille nye. Kanskje jeg fikk felger med feil innpress?

03 V70 D5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Regner med at det er to bokstaver og to tall du er ute etter. Jeg fant det ikke. Det går greit å kjøre med. Det kan bare bli problemer på kontroll.

 

Jeg stusset litt på at jeg fikk med S80 bolter. Måtte bytte de og bestille nye. Kanskje jeg fikk felger med feil innpress?

 

felgbredden beskrives med tall, dine felger er sikkert 7.5 eller 8 tommer brede, å da skrives det 17*7.5 (eller 17*8 om de er 8 tommer brede)bredden på felgen er jo hvor bredt område dekket kan ligge på.

 

innpresset ditt er sikkert riktig, men du kan jo sjekke der du kjøpte felgene

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Må dra opp denne tråden igjen med en oppdatering.

 

Var på Eu-kontroll på Bilia idag og det ble ikke anmerkning på mine hjul. Fikk kun 1 feil og det var en steinsprut i frontruta.

 

Ikke værst for en bil som har gått 190 tusen nå. Morro å få skryt av mekaniker for å ha en veldig bra teknisk bil og at den må være nøye fulgt opp av eier. :)

03 V70 D5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Så, etter mye prat og tenking har jeg endelig handlet felger.

225/35-20 og 8.5*20

men, måtte ta vekk den skruen som holder bremseskiva bak, gjør det noe? skiva er jo sentrert..

 

dessuten tok det litt i, men mest i innerskjermer, så det kan vell fixes, så stakk forhjulet litt utenfor, det var jo ikke helt etter planen, men tror det skal gå bra, er ikke mange mm.

har ikke senkesett enda, å tror det blir litt vell trangt da...

skal se på det i morgen, har bare montert på ene siden i dag for å se, slik ble det:

21072007612.jpg

21072007613.jpg

240 75mod V8

245 76mod TIC B21ET

63 Cadillac deville

step in and sitt down, shut up and hold on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår