Bjørn08 Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Trenger nye bakdempere til 945en, etter at konidemperne er ødelagt. Hvordan er bilstein sport? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StorFørtti Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Liker dem godt jeg.. Har hatt dem i et par år, og de holder seg bra enda.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 bilstein er overlegent i forrhold til koni, og blir bevist nok engang;) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn08 Skrevet Mars 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Kvaliteten er sikkert bra, men hvordan er stivheten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Jeg har bilstein sport og lesjøfors senkesett på min og jeg syns den er bra stiv, ikke for stiv, sitter bra på veien, eneste jeg har og klage på er at den ikke er stiv nok sideveis, men det har jo ikke demperne no med. Bilstein sport er absolutt og anbefale. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigen Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 bilstein er bedre en koni, hvertfall når det kommer til rebound Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aeomholt Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 :D http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=163295 Siter Jo mer man lærer, jo mer skjønner man at man ikke kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg