Gå til innhold

OleOpel's place

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

Ja skjer da Ole?

Ikke gitt opp Opel du heller ennå.

Gå for hvit coupe du :)Hvitt er pokker med så pent

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Einart; den bilen har blitt solgt et par ganger etter at jeg hadde den, neb vet hvem som hadde den når det bildet der ble tatt og veit hva leppa er til;) den er fra golf gti, ener golfen mener jeg det var...

sikert bare skrudd fast,,,

 

jasså bambo, du er her du å ja, er vist noen omcere her har jeg sett hehe, ja opel må en holde på med veit du;)

men blir ikke like mye som før lengre:(

jepp trur hvitt blir fett:)

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja har funnet ut at det e fra golf 1 gti...og at mekonomen har sånn liggenes...såtenkte å ta en tur på mekonomen i mårren ellernoe sånt og skjekke ut

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er Golf 1 CL leppe :) GTi hadde den dype "duckbill" leppa, som mest sannsynlig hadde liggi neddi bakken på den Kadetten :D

 

hehe ja..er en fyr her på foumet som jeg kan kjøpe den dype duckbill lepp av,, men trur eg går for den minste vist eg får tak i den:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått tak på "rustfrie" bører, skulle vere helt strøkne, men det var de ikke:(, men når en har dratt helt til belgia for å hente de, så måtte en ligsom ta de med...

er fører døra jeg egentlig må ha, men tokk med begge.

DSC00707.jpg

 

bare et bilde jeg glemte sist,

DSC00702.jpg

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår