Gå til innhold

OleOpel's place

Ranger emnet


oleopel

Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

plannene for den grønne er å sett på hjulbreddere lakere den hvit og tut å kjør, meste rusta er jo tatt nå:)

det som er noe drit er at det for en gangs skyld var 1200s motor, for da gikk turbo planene i dass

DSC00342.jpg

DSC00341.jpg

DSC00343.jpg

 

daniel: nja, ligger jo noen clipp av den ute da...

men bilen går fælt, ingen tvil om det hehe

jeg har vel aldri ligge så breit så letvint med noen bil før, var bare å justere med gassen,hehe

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det 1.2N du trodde det var da? eg har en 1.2n motor liggenes som eg har nett fått utav delebilen...men muligens en kompis av meg skal ha den..så får eg hans 1.2S med nedslipt topp med høyere komprisjon og går bedre en orginalene:P han ska ha 2L i kadetten sin så han ville ha en 1.2 liggenes i tilfelle....hmmmm men er ikkje sikkert da..

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har så mange 1200 så vet ikke hvor jeg skal gjøre av dem, problemet er vel det at jeg ikke gidder å bytte;)

 

jasså du daniel, vert inne å titta på noen av filma mine nå igjen, hehe, så du den av rekorden jeg hadde da? hehe

 

åja hehe:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DSC00355.jpg

 

må få takk på enda breder hjul, disse gikk på innsiden av orginal buen:(

DSC00356.jpg

 

det ble begynt sånn smått på bakplata, men så oppdaga vi brått at det var greit med rust innimellom platekjøter der vor en ikke kommer til, så da gikk jeg får å se åssen bakplata på enne delebilen var og vil tru den er bra ettersom den er bra vann tett:P

DSC00373.jpg

 

DSC00379.jpg

DSC00380.jpg

DSC00378.jpg

DSC00377.jpg

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho litt av ett baseng det var baki kadetten der ja:P vist du vil ha brede hjul kan du få tak i dragster hjul eller noen brede bf goodrich dekk hehe ...fks 245/50/14" ? eller bredere?:P

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår