kleiven Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 hei. Hvor lang tid ca bruker man på registerreim skift på en -99mod Passat 1,9TDI? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Du står vel en lørdag formiddag om du skal gjøre det selv. Det er så trangt foran motoren på disse bilene at du må først demontere grill, støtfanger og så løsne frontplate med radiator og flytte denne 10cm frem. Først da kan en begynne å løsne reimer og deksler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Du står vel en lørdag formiddag om du skal gjøre det selv. Det er så trangt foran motoren på disse bilene at du må først demontere grill, støtfanger og så løsne frontplate med radiator og flytte denne 10cm frem. Først da kan en begynne å løsne reimer og deksler. Oki, for det er rettstilt motor i dessa? Må man skifte strammehjul å? Eller er det ikke nødvendig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_madness Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Oki, for det er rettstilt motor i dessa? Må man skifte strammehjul å? Eller er det ikke nødvendig? settet jeg kjøpte da jeg skulle bytte inneholdt reim å strammehjul....så trur kanskje du får med det automatiskt så da er det ingen grunn å ikke bytte :) Siter Mmmm....Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Jepp, Det er rettstilt motor på disse. Et tips er å kjøpe deg haynesboka da denne kan spare deg for mye hodebry og tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWfan Skrevet Mars 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 hei.Hvor lang tid ca bruker man på registerreim skift på en -99mod Passat 1,9TDI? Jeg brukte en kveld på reimbytte,ganske enkelt egentlig,men du må forstå deg på strammingen av hjulet,er en spesiell patent. Lykke til;-) Siter 2006 Passat 2,0 TDi Highline Konebil 2006 Passat 2,0 TDI R-Line 1999 Transporter 2,5 Tdi Syncro 1956 Opel Kapitan,1967 Opel Rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Jeg brukte en kveld på reimbytte,ganske enkelt egentlig,men du må forstå deg på strammingen av hjulet,er en spesiell patent.Lykke til;-) Er det et must å ha bukk? Eller klarer man det uten? Med tanke på att fangern må fram. Har ikke tatt på meg jobben, ennå. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=167704 Her har du oppskriften vil jeg tro. Den er for en 1,8T , men det er stort sett samme fremgangsmåten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztorm92 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Det tar ca 3-4 timer viss du kan skru ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettersenroar Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 du trenger ikke noe bukk for å få av fronten den er enkel å ta av Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet Januar 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2009 Bytt vannpumpe i samme slengen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg