torslett Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Har fått meg tak i 2 godbiter fra Rockford Fosgate.. Så ett bilde med vanlige farger :) Den største (250.1) dro 15" Stroker lett for noen år siden så tror den skal fungere ganske greit.. Den lille (60.2) er en 2 kanaler som dro 2 par med noen Cerwin Vega 6x9 så jeg håper det fungerer bra sammen. Skal ha dette i en gammel Opel B Ascona :)"Gammelt er best" ;p Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Okei da.. tøft Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Helt klart misunnelig! Old school RF er genialt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Mars 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2007 Har testet den minste av de der en gang for mange år siden. Den dro to 12" greit, den. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Gleder meg til å få testa dette selv :) du vet ikke om den forsterkeren er å oppdrive enda ? skulle hatt meg en 2 kanaler til... Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 de ampene der er drit tøffe :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nlight Skrevet Mars 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 På eBay finner man nok det meste av sånt gammelt utstyr Siter I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke -03 Mazda 6 x93 Mazda 323 GT-R x91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg