jyztrik Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Hos meg måtte vi ta skruen som var plombert med vinkelsliper.. Den sto dønn fast. Boksen heng fint i festet sitt uten den plomberinga Ok, var det jeg fruktet:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Mårn; Hvor lang leveringstid var det på chipen? Mååårn. Chipen kom i posten ca 4dager etter bestilling, Værre me trykklokka fra bsr, den har jeg fortsatt ikke fått og nå har det gått 1 1/2 uke. Har cimsa'n da, så lader 1,15 og funker fint sånn egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboperformance Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 Mååårn.Chipen kom i posten ca 4dager etter bestilling, Værre me trykklokka fra bsr, den har jeg fortsatt ikke fått og nå har det gått 1 1/2 uke. Har cimsa'n da, så lader 1,15 og funker fint sånn egentlig. Morsom tråd grinchy 1,15 er i meste laget med originalturbo! Ingen vits å lade mer enn 1 bar med lavtrykksturboen! Kan fikse ombygging av wastegate, men det tar 3 uker..... Siter Prosjekt Fenris: 242 TIC, 300 hk, 1. premie Ål-treffet 2006: http://http://www.bilforumet.no/prosjektforum/70808-turboperformance-volvo-242-project-fenris.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 fikk den nye trykklokka på fredan så ladern 0,8. hva mener du me at 1,15 er for mye for orginalturboen????????? syns det funka greit jeg men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Mars 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 fikk den nye trykklokka på fredan så ladern 0,8. hva mener du me at 1,15 er for mye for orginalturboen????????? syns det funka greit jeg men. Funker vel greit en stund, så begynner vel du og merke det etter en stund at den ikke har så gått av og lade så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet Mars 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2007 okay da skjønner jeg. no forslag på hvilken turbo jeg skal velge for at det skal gå greit me mer trykk a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mars 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2007 okay da skjønner jeg. no forslag på hvilken turbo jeg skal velge for at det skal gå greit me mer trykk a? 15G eller 16T f.eks... Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jyztrik Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Hos meg måtte vi ta skruen som var plombert med vinkelsliper.. Den sto dønn fast. Boksen heng fint i festet sitt uten den plomberinga Fikk den ut uten og bruke vinkelsliper:) Filet bare et hakk i skruen og skrudde den ut med flat trekker. Den satt riktignok godt fast. Men det gikk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jyztrik Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 fikk den nye trykklokka på fredan så ladern 0,8. hva mener du me at 1,15 er for mye for orginalturboen????????? syns det funka greit jeg men. Er det den som sitter underst i forkant på turboen? Det er vel også der man chimser?(Skrur ut de to skruene og setter på to skiver?) Skader det noe og chimse isteden for og bytte ut trykk-klokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240FK Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Er det den som sitter underst i forkant på turboen? Det er vel også der man chimser?(Skrur ut de to skruene og setter på to skiver?) Skader det noe og chimse isteden for og bytte ut trykk-klokka? Skader vel ikke tror jeg men turbon reagerer mye raskere me ny stramm trykklokke. den orginale er så sjakk fjør i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg