joppe_loppe Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 heisann jeg har akkurat kjøp meg en golf V og tenker på å bytte ut alle høyttalere, men er ikke sikker på størrelsen på de:boxing ?? joppe:blunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 6,5"... og en overgang letter arbeidet: Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe_loppe Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 ja den er grei, men det er jo 2 høyttalere i hver dør, 1 nede og en oppe?? =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe_loppe Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 også lurer jeg på en annen ting =) det ser jo ut som om det er høyttalere i dørene bak, men kommer ikke noe lyd,lurer på om det er noe der i det hele tatt?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 det er plass til høytalere bak. Kommer det ikke lyd, er det mest sannsynlig ikke satt i noe der. Når du sier det er 2 høytalere der, er det da 6,5" nede (til mid-bass) og 1" oppe til diskant! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 pondus kom meg i forkjøpet. Det er nok ikkje høgtalere bak. Eg var med og monterte høgtalere bak i ein Golf 4. Forhandler kan nok hjelpe deg viss du vil ha lyd i bakdørene Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 6,5"... og en overgang letter arbeidet: Hvor selger dem disse?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 transmedia har egen nettbutikk : http://www.transmedia.no Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 pondus kom meg i forkjøpet. Det er nok ikkje høgtalere bak. Varierer fra bil til bil dette da. Min er levert med 10 høytalere fra fabrikk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Selfølgeligt! Men er det ikkje lyd i bakdørane, er det nok ikkje høgtalere der. Om det er høgtalere bak avhenger av utstyrsnivå på bilen og/eller kva som blir kryssa av på ekstrautstyr Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe_loppe Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 takk for hjelpen =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppe_loppe Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Hei, jeg var akuurat nede på bilradiospesialisten og han sa at orginal spilleren ikke hadde noen god innebygget forsterker, han mente jeg måtte ha en forsterker utenom for å få god lyd. Stemmer dette?? også sa han at det ikke var noen høyttalere i dørene bak, det var ikke en gang lagt opp ledning dit, stemmer det også?? noen som har peiling??:) :) :) også litt mer spørsmål :) Hvordan får man ut orginalanlegget, og hvis jeg skal bytte høyttalere i dørene blir de klipsene som sitter på dørpanelet ødelagt når jeg tar det av?? :wonder: :wonder: :wonder: :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Det er nok fortsatt mykje dårligt når det gjelder originalanlegg på biler. So det kan sikkert stemme at det ikkje er noko bra forsterker i spilleren. Det er nok ikkje ledning i bakdørene, men det fins sikkert hjå bilforhandler. (fins iallefall til Golf 4) Eg veit ikkje kor mykje du vil legge ut på anlegg, men det kan være ein ide å bytta ut spilleren i bilen. Med ny spiller og med nye høgtalere, vil du få grei lyd i bilen. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg