Gå til innhold

Nissan 200sx s13 spotta på Alnabru

Ranger emnet


Remi T

Anbefalte innlegg

Synes den var jævla fet jeg. Hva hadde dere syntes om at ingen skulle style bilene demmes ? Fordi mange av dere synes det er "overkill, følger ikke linjer, jalla plast osv.osv." Det hadde jo bare vært helt tragisk...

 

Noen som kunne ha blitt enda tøffere var å bytte til noen enda større felger og lavprofils dekk :)

 

selv om noen styler bilan, trenger det ikke være stygt fordi da vel! min meining i allefall

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv om noen styler bilan, trenger det ikke være stygt fordi da vel! min meining i allefall

 

Uansett hvordan du styler en bil så er det folk som ikke liker den. Så mitt råd er bare å style på slik at du liker den selv :) Jeg personlig liker mye styling. Jeg synes ikke bilen blir noe styggere bare forde det ikke er 500-600hk i motoren. Er jo noen som faktisk vil ha en driftsikker og tøff bil. Uten å måtte drive å skru hele tiden...

 

Jeg synes ikke det er så uberkult med en bil som ser helt orginal ut, men den har motor på 500-600hk heller :)

 

D va nå mi mening =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var jævla fet jeg. Hva hadde dere syntes om at ingen skulle style bilene demmes ? Fordi mange av dere synes det er "overkill, følger ikke linjer, jalla plast osv.osv." Det hadde jo bare vært helt tragisk...

 

Noen som kunne ha blitt enda tøffere var å bytte til noen enda større felger og lavprofils dekk :)

 

Det er jo akkurat det det er! Tragisk

- 200SX S14a

X 91 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår