Gå til innhold

Bilforumet.net sin framtid sett med admin øyne

Ranger emnet


Marius

Hva ville du kjøpt/donert av T-Shirts og Merker  

257 stemmer

  1. 1. Hva ville du kjøpt/donert av T-Shirts og Merker

    • Jeg ville 'donert' mellom 100,- ---> 200,-
      93
    • Jeg ville 'donert' mellom 200,- ---> 400,-
      110
    • Jeg ville 'donert' mellom 400,- ---> 800,-
      37
    • Jeg ville 'donert' mellom 800,- ---> 1000,-
      8
    • Jeg ville 'donert' mellom 1000,- ---> 2000,-
      2
    • Jeg ville 'donert' over 2000,-
      7


Anbefalte innlegg

Originally posted by Håkon A

 

det er uansett ikke det som er problemet alene.

 

tingen er at vi vil utvikle forumet og gjøre det mere attraktivt, kunne tilby tjenester og goder. derfor trengerm ann ''inntekt''...

 

jeg vil at DU skal få oppheng av å være her....fordi sia er helt sheriff for DEG.

 

forstått =)

 

men det med salg av klistermerker kommer ikke til og gå!!! Folk snakker alltid men handling er det verre med, Jeg mener en pris fra 100-200 kr er realistisk, men hvor mange som betaler og velger og bli her er det verre med?

 

Enten går det bra eller så går det veldig dårligt, jeg kan si det ærligt at jeg ikke ønsker bilforumet.net klistermerke på bilen min og jeg ser ingen grunn til og kjøpe et som jeg bare kan kaste!

 

Hvis jeg derimot betaler 100-200kr og får noe igjen iform av et "seriøst" forum, der folk blir holdt litt i selen av og til, så er det selvsagt best.

 

Jeg synes det er bedre med et forum med 1000 medlemmer som betaler, og det viser samtidigt at de er seriøse, enn et forum med 5000 ikkebetalende medlemmer det 4000 ikke poster eller ikke har noe konstruktiv og komme med utenom "haha", "lol", "den var bra", "stygg"

 

Legg merke til at 200x1000 er jævla mye penger i denne sammenhengen, men jeg ser ingen grunn til at ikke "eierene" skal tjene på dette forumet, selvsagt så vil de jo bruke litt på "gratis" banekjøring, noe som selvsagt vil tilfalle "de" på østlandet best, selvsagt kunne alle fra hele landet kommet, men det er jo ikke så enkelt da. Men det er bedre at noen får fordelen enn at ingen får den da, mener jeg....

 

jeg vil at DU skal få oppheng av å være her....fordi sia er helt sheriff for DEG.

 

det trengs ikke noe mer fiks fanteri, hvis det blir et betal forum og noen mye mer aktive moderatorer (evnt flere) så vil forumet bli en ressurs i seg selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 122
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Håkon A

denne tråden ble ikke laget for at vi skulle få inn forslag om ditten og datten.....dette er info om hva som kommer til å skje.

 

dette er bare starten....

 

å alle de seriøse her skal få det bedre.

 

Da blir det beste at dere selv bestemmer dere for hva dere vil og så en dag bare gjennomføre det....... Og de så ikke liker det, liker det ikke..... Lykke til hvertfall så skal jeg "prøve" og ikke blande meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt har ikke kun med pris å gjøre! Forumet tar også stor prossesorkraft. Noe som gjør at vi trenger en kraftig server aleine. Dessuten må vi kunne nå de vi hoster hos når vi vil til alle døgnets tider.

 

Skal man kun gå etter pris og ikke, support ol hos leverandørene så blir det et helvete å drive. Det funker fint med hjemme siden til privat folk med stort forbruk av trafikk men ikke et stort forum som skal prøve å ha mest mulig oppetid.

 

;) ;)

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man ikke bare lage en bilforumet.net klubb med betalende medlemmer som har rett til å kaste ut ikkebetalende folk. Klubbmedlemmer får gratis adgang til banekjøring, egne treff, rabatter pluss at de betaler for linje og sånt. Jeg tror dette hadde vært attraktivt siden bilforumet er ett sterkt varemerke innenfor bilmiljøet i norge. Prøve å få tak i sponsorer kunne jo også vært en ide. Mange styling/tuning sjapper klør sikkert etter de kjøpelystne horder av mer og mindre profesjonelle bilinterreserte som det er mange av på dette forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt har ikke kun med pris å gjøre! Forumet tar også stor prossesorkraft. Noe som gjør at vi trenger en kraftig server aleine. Dessuten må vi kunne nå de vi hoster hos når vi vil til alle døgnets tider.

 

Fortsatt så snakker dere med feil mennesker..

Jeg tilbyr 24timers standby! Gutta jeg jobber med jobber døgnet rundt! På skift så klart!

Jeg prøver ikke og tilby dere noe, men jeg kan si så mye som att dere vet tydeligvis ikke hva dere snakker om..

 

Lykke til...

 

 

Mrleone

http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler"

http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters"

http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie"

http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere forslag til ymse løsninger, tilbud o.l. kan dere heller sende dem i pm eller mail til marius og Håkon, fremfor å fylle opp denne tråden med dem.

 

 

:eek:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en eller annen nevnte registrerte brukere her...

 

ingen dum ide....

 

fx så står det under avatar " reg fee payed", "registered user", eller et eller annet i den duren...

 

men dette var ikke et forslag..... kan også tilby langt billigere plassleie....

 

 

:)

 

dont kill me, i will have stickers on my car!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, det at dere ikke hører på forslag fra brukerne er hvertfall høl i hue, samma om det er lagd i denna tråden eller ikke, var jo mye bra forslag her.

 

Jeg ville hvertfall kjørt med bilforumet.net sticker på bilen min, og betalt rundt 500, men for 500kr ville jeg fått stickers OG t-skjorte OG bedre forum.

 

Eventuelt ville jeg betalt 50-100kr i året for forumet, mindre folk gjør meg INGENTING, de fleste som ikke gidder å betale 100kr i året er nok bare fjortisser uansett.

- Sierra sedan -92 (rs styling)

 

x Opel Manta GSi -85

x Sierra sedan -87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere alle sammen virker som en gjeng gnitne skotter..

 

"jeg kan godt betale 200 kroner jeg! men da skal jeg ha ultrafett klistremerke til frontruta mi, bilforumet.net-jakke, og gratis kjøring på treff!" for 200 kroner ja...

 

Ærlig talt.. betal om du kan, hvis ikke la vær og hold kjeft.

 

Common sense: man klager ikke over kvaliteten på noe man har fått gratis.

 

Så betal en symbolsk sum, og bli med å bidra til et bedre forum.

 

Angående mer eller mindre gode forslag: gutta har bedt om forslag i en tidligere tråd.. tiden for å komme med forslag er nå over og dem har sikkert bestemt seg for en løsning.

 

All mulig ros til gutta som driver dette og for at dem prøver å få orden på ting igjen.. Støtter dem i alt dem måtte finne på, og er vi ekstra heldig forsvinner med tid og stunder en del av dem som BARE bidrar med crap..

Hostmaster http://www.200sx-ogn.org

-----

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår