projektRUST Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 trenger da en dyse til k-jetronic, 86 til 88? noe mod.. skal på en golf 2 gti.. dysen som står på sylinder #2 hvorfor? derfor: Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Originally posted by projektRUST trenger da en dyse + slange (helt opp til fordeleren) til k-jetronic, 86 til 88? noe mod.. skal på en golf 2 gti.. dysen som står på sylinder #2 hvorfor? derfor: du trenger ikke bytte slangen. bare dysa hva er dele nummer på den ? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 delenr er 026 133 551 (F). Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 25, 2003 Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 Jeg har dyser til 9A motoren, veit ikke om disse er like dysene som sitter i KR motoren. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet September 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2003 nå skal denne dysen i en EV topp. der finnes 2 forskjellige, en m12x1.5 og en m10x1. jeg trenger m12x1.5 utgaven på 9a er det m10x1 mens KR har m12x1.5 Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg