Marius Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Volvo XC70 sin målgruppe er eventyrlystne personer som virkelig bruker bilen sin hele veien til hytta. Mange vil se på Storebroren XC90 som en konkurrent innenfor AWDgruppen, men sannheten er at XC90 er en bil som oftest blir fanget i byene. Og det er også det Volvo tenkte på når de laget bilen. Man kan virkelig si at XC70 er den store lillebroren. Det vises også på bagasjeplass. Volvo er familiebil, derfor er den designet for å gi mest mulig plass til alle de tingene en sportslig familie måtte trenge. Med 485l bagasjerom og mulighet for 100kg på taket skal du ikke være redd for å må la noe ligge hjemme. Her kan du lese hele denne artikkelen Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Niberlin Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Volvo leverer igjen! Flott bil, selvom jeg ikke selv har helt sansen for det "røffe" eksteriøret. Siter ( x ) Subaru Impreza GT 94/99 ( x ) Nissan 200sx s14a 97 ( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3 +diverse andre vinterbiler ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTX-Lars Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Eg ville tatt ein titt på denne før eg i det heile vurderer å kjøpe ein slik v70 Må sei at eg vart ganske skuffa. Dette systemet er på xc90, audi quattro med tverrstillt motor og skoda octavia 4x4.... Siter 90 Mazda 323 GTX 91 Mazda MX-5 BRG 05 VW Touareg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skavold Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Liker den nye XC70'n bedre, selv om jeg ikke har prøvd den. Den ser jo helt fantastisk ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Jeg tror heller jeg hadde brukt noen tusen ekstra på en XC90 :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Eg ville tatt ein titt på denne før eg i det heile vurderer å kjøpe ein slik v70 Må sei at eg vart ganske skuffa. Dette systemet er på xc90, audi quattro med tverrstillt motor og skoda octavia 4x4.... Problemet der er løst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LydKarl Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Problemet der er løst.. Fortell. Haldex-systemet, evt. programmeringa av dette på Volvo, bør vere betydeleg utbetra. XC70en oppførar seg i testen som ein forhjulsdreven bil. Haldex-systemet fungerer forresten meget dårleg på min 02 Octavia TDI. Eg opplever, etter eit par år med ein A6 2.5TDIQ, for fyrste gong at bilen spinn på grusveg. Forøvrig er fleire VW Caravelle 4Motion levert nye i Norge utan at firehjulsdrifta er korrekt programmert slik at dei kun har drift på forhjula. Om dette gjeld Audi TT/A3/S3 Quattro og andre Quattrobilar som er levert med tverrstilt motor (og dermed utstyrt med Haldexkobling i staden for quattrosystem) kjenner eg derimot ikkje til. Mvh. Karl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Det er løst med "forspenn" såvidt jeg forstod det. Var ut med en XC70 og stoppa i en BRÅ oppoverbakke med snø, den tok løs så skura stod bak den. Ang Transporter/Caravelle 4Motion så har jeg to av disse. Begge er 06, den ene levert i 05 og andre i 06. Har vært plaget med å ta løs fra stillestående i oppoverbakker, jeg lar clutchen gå ut rolig og blir bare stående å spinne på framhjula. Men, ser jeg i speilet så går jo bakhjula rundt. Har aldri problem med dette i fart, kan kjøre 140 km/t i skrens på snø med dem uten at det er kun trekk fremme, funker MYE bedre å kjøre fort med enn de gamle Syncroene. Men som du sier, andre eiere med Haldex.. det skulle jo være problem der og? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Volvo XC-70 --> Plastic Fantastic Etter min mening da... Men smaken er som baken, den er todelt ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet April 10, 2007 Rapporter Share Skrevet April 10, 2007 Hvorfor er det bilder av den gamle XC70? Gamle bilder, gammel artikkel også? Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Oktober 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2007 Jepp, se å få slengt inn noen bilder av den nye hingsten :D *Lyst på* Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Pen bil, men likte overhode ikke de sølvrammene på frontfangeren som tar all oppmerksomheten. De skulle vært mørkere. Men for resten, grom bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet Oktober 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2007 Nah, jeg rister litt på hodet jeg=P Likte absolutt ikke designen, men er mulig man venner seg til den. Lignet Forrester i rompa da=/ Hvorfor skal alt se så jævlig japse ut!? Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Juni 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2008 Ekstreme biler :D Fattern har en 08 XC70 Summum, kongebil! Har selv bestillt meg en hvit 09 V70 R-Design :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[dEvil] Skrevet Juni 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2008 hurtig gående traktor. skal man ha slik bil er audi allroad det beste alternativet. Siter Audi S2 2.2 20v Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg