Gå til innhold

GTX-Lars

Bruker
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om GTX-Lars

  • Bursdag 10/26/1983

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    Bil
  • Modell (eks S4)
    323 GTX
  • Biltype (eks Audi)
    Mazda
  • Årsmodell (eks 1995)
    1990
  • Yrke eller sivil status
    mekatronikkingeniør. Jobber som maskiningeniør
  • Motor (eks 1.6)
    1.8 16v TI
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    HKS GT2530R-KAI, HKS oppgradert aktuator, D-fida eksosmanifoil, D-fida DP , HKS-luftfilter, HPI FMIC-Kit 600x270x70 + D-fida Piping, Trust GReddy Type R BOV, 460cc dyser, MS PnP, Rota RB
  • Fylke
    Rogaland

Contact Methods

  • Bosted
    Sandnes

GTX-Lars's Achievements

  1. No har tatt meg tid til å sjå over sprutet for å sjå kva som manglar. Det som mangler er: IAT-sensor MAP sensor Og magneter til veivhjul frå racetech. Dei vil eg tru er billige å skaffe. Er også forhandlar her i Norge; EdgePerformance men sikkert billigast å kjøpa magnetar frå USA. Sprutet heiter SDS EM-4F
  2. Eg fann ut av det eg òg når eg lagde den siste... Trudde ikkje eg kunne redigere overskrifta og glømde nok å slette den første tråden...
  3. Type: SDS EM-4F Engine Management System Kjøpte dette sprutet brukt, men har ikkje brukt det sjølv. Mangler hall-sensor og skiva til veiv. Dette får ein tak i hjå racetech/sds. Eg trur også at det mangler IAT-sensor. Litt usikker, men det er ein standard GM (Chevy/saab/opel/subaru) sensor. Dette sprutet treng du ikkje å kople opp mot pc for å programmere. Alt vert styrt gjennom ein liten kontroller som ein kan ha i hanskerommet. Bra sprut med sensorer som er lett å få tak i med god beskyttelse i kontaktane til sensorane Link til sds efi prosjektside: SDS EM-4: Project Page Svar i post, mail eller ring 905 to sju 424
  4. Orginal leppe til volvo 740 framfanger ønskes kjøpt. Ei som denne: Nederst her: Trur den er på 88-92 modellane
  5. Hjelp! Kommer ikkje inn på linken...
  6. Eg ville tatt ein titt på denne før eg i det heile vurderer å kjøpe ein slik v70 Må sei at eg vart ganske skuffa. Dette systemet er på xc90, audi quattro med tverrstillt motor og skoda octavia 4x4....
  7. Eg kan anbefale gtx. Kassene ryker dersom ein går inn for å ødlegge dei. Har hatt ein 90 mod gtx i over 2 år som har snart gått 270 000 km. Har ingen ulyd i girkassen, fast og fint drivverk og ein motor som går enormt bra. Pass på at motoren går fint. Hør etter ulyd frå girkassen og sjå i sprutsoner etter rust. Eit kjent problem på mazda er støtdemparane kommer opp gjennom støtdempertårnet.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår