Gå til innhold

Min Octavia 1,8 Turbo 20v

Ranger emnet


Ole-mann

Anbefalte innlegg

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes det var noe kjent fra i vinter når jeg var der oppe med bmw`n til dama og drifta litt :P hehe

 

men må si det blir imponert over alle skodane her inne, trodde det bare var jeg som kjørte rundt i en kjip skoda tdi, men viser seg at skoda ikke er kjipt i hele tatt:D

 

forresten den IC`n du monterte, hvilke mål var det på den ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoda er langt i fra kjip, det er helt sikkert, det er billig god kvlitet, også ser de bra ut.. :)

 

Intercooleren har et register som er 40cm Lang, 14cm Høy og 8cm Tykk altså den delen som lufta kommer inn, hele lengden på cooleren er 61cm, håper det hjalp litt...

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skoda er langt i fra kjip, det er helt sikkert, det er billig god kvlitet, også ser de bra ut.. :)

 

Intercooleren har et register som er 40cm Lang, 14cm Høy og 8cm Tykk altså den delen som lufta kommer inn, hele lengden på cooleren er 61cm, håper det hjalp litt...

 

jaja hjalp en hel del, bestilte den som er 14cm høy, men 60 lang fra maxam-tuning. tror du den kommer til å passe da el ? begynner å bli litt skeptisk til ombyggning når pappa begynner å snakke om forandring av luftens areal i rørene Dvs: mindre trykk fra turbo viss rør er større en orginalt? noe peiling på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla Ole!

 

Takk for sist!

Står til? Noe nytt på kjerra? :)

 

Driver og bygger mer på vogna mi nå.

Mont kanalskjørt som skal lakkeres bare tilpassningene er ferdig.

Bygger også nedre del til bakfangeren for å senke denne litt.

 

For å gjøre det litt noe eget har jeg valgt å bruke deler som er beregnet til andre bilmerker,og heller modifisere så det passer min.

 

Bilder kommer.

 

Jobber med å fikse nytt treff,prøver da å ta det ved jobben min,da har dere mulighet å se nye Skoda-modeller. De somgår med planer om å kjøpe ny,har mulighet å prøve også.

 

D-I

2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT,

1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html

"Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann gutter, Jo bare bra her Mr.Skodaracing, har bygget om til midt montert Cooler som du ser, det er vel det som har skjedd det siste:) ja vist høres ut som om du har litt og drive med om dagen også hehe, gleder meg til bilder, jeg bare digger bilder...

 

Takk M Veldig hyggelig og høre, ja stemmer det, det føles godt hehe :D

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei hei folkens, da er det skjedd litt nye ting her, ble litt lei det gamle interiøret,

før

29_40494524.jpg

 

litt demontering/montering

PICT1263.jpg

 

Tafoto-0130.jpg

 

PICT1265.jpg

 

Tafoto-0132.jpg

 

innioctaviaen2.jpg

 

hva synes dere?

Hvis dere ikke ser det så er det orginalt RS interiør fra en 03 mod RS :D

 

veldig deilige seter...

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår