Gå til innhold

Min Octavia 1,8 Turbo 20v

Ranger emnet


Ole-mann

Anbefalte innlegg

Litt om bilen, Hm, jeg har sota rutene, skal sote med litt lysere film og ta alle side rutene, satt inn turbo trykks måler i A-stolpen, (bare prøve montert foreløbig). også har jeg hvite blinkers, 35 mm senkesett liggenes, trenger 17"-18". det blir en potte på hver side bak, det blir ny front fanger er ikke helt sikker på hvilken enda, skal ikke ha noe sykt, vil ha noe pent og litt nøytralt også blir det litt lakkering av sorte deler utvendig, det er jo familie bilen til meg og samboeren min, og gullungen vår så klart ;)

 

sånn den var når jeg kjøpte den

octavia1.jpg

satser på noe sånt :)

octavia2.jpg

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva synes du om fangerne Nicolai? noen formening der?

 

min mening der ole er at da må du arbeide med fangeren din slik at du får en jevn overgang i skjøten.

ellers ville jeg valgt den fangeren som sitter på den blå bilen.

den er velgig lik og har clean ocerflater.

min mening dine avgjørelser.

 

eneste problemet med den andre er at det ikke er lister på den og da kan det se rart ut ikke jalla med lister på dørene og fangeren bak.

Skoda Superb Elegance

 

 

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

 

Likte utkastet ditt!

 

Bra med en slags arbeidstegning. For min del er jeg ikke så begeistret for så mye styling. Octaviaen er fin med RS fanger, senking, og fine felger.

 

Husk at motoren må stå i stil med bilen. Du har bra potensiale i den der 150 hesteren. Lett å få ut litt mer.

 

Fin bil!

 

Lykke til med prosjektet.

 

mvh

 

242TDI

1999 VOLVO V70 2.5TDI (FAMILIEBILEN)

1973 VOLVO 142 PROSJEKT

1979 KADETT C - 2-DØRS SEDAN PROSJEKT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for hyggelig tibakemelding, vil egentlig ikke ha så¨mye stylig på den, men jeg har den eneste fronten fangeren på Octavian som jeg ikke liker :( så det er derfor jeg skal bytte fronten, men jeg har finni en leppe som jeg liker godt, så jeg tror det blir den. :)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår