Gå til innhold

Min Octavia 1,8 Turbo 20v

Ranger emnet


Ole-mann

Anbefalte innlegg

Det lurerer jeg på også, men denne har blitt ganske aktuell, synes den fronten er veldig pen, det er jo den leppa da i såfall... blir mye fram og tilbake med detta men, får nok bestemet meg tilslutt hehe:)

 

http://www.carstylingtuning.com/scripts/podrobnosti.php?IDZ=147

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Beklager OT, men lurte på om dere vet noe om pris på originalt RS kit til stv 01 mod?? tenkte jeg kunne spørre her siden dere snakket om styling/lepper. OT I know som sagt sorry.

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rs kittet er drit tøft.

har jo rs selv med org. fangere og jeg mener det faktisk er de peneste og cleaneste fangerne på markedet.

men smaken er som baken den er delt.

hvis jeg var deg ville jeg hørt med skoda på prisen i norge og kikka etter det i sverige fordi der er det mange fler rs biler

Skoda Superb Elegance

 

 

http://www.skodaklubbnorge.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja beklager det med bilder, jeg lovet bilder.. skal se om jeg får tatt noen imorgen, men blir av en litt skitten bil, du skjønner det at det går f... ikke ann å holde bilen rein 1 dag engang her på vestlandet, vasket den på lørdag og no ser den ut som ett dass... Men når bildene er tatt må noen hjelpe meg med å få lagt de ut for det har jeg ikke peil på..

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja no er bildene tatt, men for å si det sann jeg tror ikke jeg har noen fotograf karriere foran meg :P.

Ble ganske mørke.. skal se om jeg får lagt de inn på pc'en etterpå, kan ikke det heller så eieren av kamera må få gjøre det:P

01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV

Ford Focus WRC (RC)

----------------------------------------

X 90mod Golf II Sport

X 90mod Ford Transit (Russebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår