Gå til innhold

Min Octavia 1,8 Turbo 20v

Ranger emnet


Ole-mann

Anbefalte innlegg

Hm,du mister ole..Hvorfor kjører du røra dobbelt på passasjer siden..Var det ikke lettere å kjøre uttaket på intercooleren på sjøfør siden rett opp ved luftfilter?,du taper litt effekt på den måten der tror jeg,siden det blir lengere vei for lufta nå.Men det er din bil,og jeg skal ikke mase nå,hehe.Men ble kult,og jo fiks det røret på passasjer siden,den er skeiv,hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 309
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men du skulle pulverlakkert i det minste rørene sort.... ser ikke så proft ut med blanke stålrør bak ventilasjonsgitterene i fangeren

2012 octavia 2.0 tsi RS

x)2007 Octavia RS x)2009 Skoda SuperB x)05 octavia tdi. 96 Astra F2.016v CDX. 94 Omega B 2.0,16v automat. Omega B 2,5v6 automat Citroën Saxo VTS.Octavia 04 1.9tdi "RS". 96 Omega b 2.016v.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for tilbake meldingene, ja mulig jeg skal lakke røra sorte, det er alu rør da men ;)

Det er veldig trangt og komme til, derfor det ble sånn, også er det skjøtet på det orginale IC røra, men ser gjerne på deres løsninger når de kommer :)

det røret på passasjer siden som er litt skjeft er sånn pga taue kroken... men bra dere liker det, jeg ble veldig fornøyd selv hvertfall :D

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk,

ja bare gjør det Espen, nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før :)

nei nei det er/var kjempe lett og kappe og sette sammen, det er jo bare tynne alurør, bare og holde de opp og måle litt ;)

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk,

ja bare gjør det Espen, nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg ikke har gjort det før :)

nei nei det er/var kjempe lett og kappe og sette sammen, det er jo bare tynne alurør, bare og holde de opp og måle litt ;)

 

Ole

 

Kan se når den tid kommer..

hvor mye betalte du totalt?

 

Men da snakker jeg med deg jeg, om det blir aktuelt =P

Så kan kanskje du gi meg noen mål =P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er grei Espen bare skrik ut, Intercooleren og rør kittet kom totalt inkludert frakt og alle kostnader på 2450kr ja stemmer 2450kr også har jeg kjøpt noen nye bedre slangeklemmer til de røra som er kappet, (ikke alle som er kappet) og det kom på 280kr så 2730 kr så har du det du trenger :D

Jeg synes det er drit billig, i forholt til de prisene som har florert rundt her, men det er vel høykvlitet, større coller og bare og sette rett på ;)

røre er 2,5" forresten...

 

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det er jo bestillt to forskjellige steder, men det tar ikke mere en, en til to uker ca, fra vi (jeg og broderen) begynnte og ta av fangeren til den var på igjenn gikk det vel tre timer tenker jeg, høres kanskje lenge ut når jeg tenker på det, men tiden flyr fort...

 

Jeg synes at den har litt bedre respons, og litt bedre aks, men det kan jo være jeg som innbiller meg det hehe

men cooleren kunne vært litt støre, ikke høyere med bredere, mere luft og bedre utsende...

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke 3 timer hørtes så lenge ut jeg...

regner med at tilpassing av rør, er med under de 3 timene =P

 

3 timer har jeg tid til å sette av til noe sånt :P

 

Frister veldig for å si det sånn...

så trenger bare pengene...

så kan jeg overlate bestillingen sånn delvis til deg =P hehe..

 

men broren din har peiling eller? eller er dere så si like ferske begge 2? =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tre timer er hele demontering av fanger/gammle IC`n og kapping av rør og sette alt sammen og feste det, og montering av alt igjenn...

Ja han har god peil, jeg spør alltid broderen hvis det er noe :)

Ja bare si i fra, så skal jeg hjelpe deg med bestillinga :)

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår