Jesse Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Nei det ser ufattelig mørkt ut for våtreffet på ACR.Men man vet jo aldri,ting har så ofte snudd seg før;) Høsttreffet vet jeg meget lite om,da jeg har planer om en del andre treff,som jeg setter før det.Så får se,hvis det ikke kolliderer me noen av de andre treffene jeg skal på så;) Men det blir vel et Artic StreetMeet på sortland iløpet av sommeren slik som i fjor,da kommer jeg nok:) Nånei du,de er nok ikke fra noen mazda.....! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 ser ut som bmw 6er bakseter... Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 ser ut som bmw 6er bakseter... nja.... eller 8-serien;) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Nå en liten bilde-update;) Nå er jeg ikke langt unna ferdig men baksjermene,men da er det bakfangeren som står for tur..... Begynner å ligne noe nå,eller...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Begynner å bli bra nå! Senke den heeelt ned å så ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ca2be Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Blir bra, fortsett med masse bilder! Siter Saab 9-3, 2002 modell 2,0t http://www.garaget.org/?car=28719 Prosjekttråd:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=150759 www.speedpartsnorway.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenny Skrevet Mai 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2007 Stå på :pray gleder meg sinnsykt til og se den ferdig :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Blir pause idag,eksamen imorn.......HUFF! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet Juni 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2007 blitt stilt her....:( har du ingen update å komme med? bra prosjekt...:) Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Er skjedd en del siden sist oppdatering,men det vises ikke noe særlig;) Driver for tiden og pusker litt med dobbel eksos,siden karosseriet er stortsett ferdig:D Jeg får også et gigaspekter av fargeprøver fra House Of Kolors iløpet av et par uker,må få satt farge på bilen nå;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 House Of Kolors katalogen har ett par farger som er mindre kjipe. Skulle du ikke ha den i hvit? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Er så usikker på farge,det skal faktisk ikke være mulig.Vil ha en farge med effekt i,men ikke for mye,men ikke for lite heller;) så det er ikke lett! Men når jeg ser fargen,da vet jeg at det er den jeg skal ha.....håper jeg,hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Koks grå, gun metal er peent. Men hvit perlemor er også pent. Slik farge rakriste og de har lakka einser GTO'en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Da er girkassen i orden igjen,farge i motorrommet kommer før helgen;) så da blir det innstallasjon av motoren og forhåpentligvis start også:D Driver på med en anne jobb om dagene nå,trenger litt penger,så derfor går det litt i slow-motion,tar ferie 2.helg i juli,å da drar jeg sørover,slik at jeg får med meg gatebil...om jeg kommer med eller uten bil vet jeg ikke ennå.alt for tidlig å si,desverre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Beklager at det har vært dårlig med updates her i det siste,men nå kommer det da en liten update. Motoren er på sin rett plass nå,ikke oppstart helt ennå,men er like rundt hjørnet;) Fått tilpasset frontfangeren mot intercooleren,her var det trangt asså,ellers så mangler jeg litt småtteri her og der for å få snurret igang som sagt. Regner nok desverre ikke med å kunne vise bilen på Gatbeil i Juli heller:S Men i allefall,et par bilder:) 20" erne rommer hjulbuen godt ut,men kan ennå senke den noe mer;) Her er fronfangeren montert,litt tilpassing igjen..... Så langt så bra:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg