mini Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Det øverste er nok best ja. det har mere sjel og viser at bilen er der den skal være med refleksjoner etc. Goder bilder max_senk!! Stå på videre. Nikko=) Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpower Skrevet November 9, 2007 Rapporter Share Skrevet November 9, 2007 kjmpe tøffe bilder :P Siter Audi a4<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2007 takker og bukker folkens. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Litt mye støv. Fiksa det for deg.Si fra hvis jeg skal fjerne dette innlegget. diskuterer litt med meg selv her nå. er det m3 skjermer? ser sånn ut. ? Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GtiGtr Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Nei det er det ikke. de er bredere og har luftinntak der blinklyset er. Siter RallyeGolf + mk2 2.0 16V x98 Golf 4 GTI GTR ,BMW 323CI E 46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 diskuterer litt med meg selv her nå. er det m3 skjermer? ser sånn ut. ? er nok bare orginale skjermer på bilen, dem er bare litt valset bak. er jo ganske greie buer forran på e46 da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 740 racing Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 jævlige fete biler begge 2!!!:race :drunk: :D Siter Kjør hardt, kjør stil, det er volvo som er bil!!!!! :) :partyon :boxing Folk med hjerne,kjører ikke bil med stjerne :P kjører nissan primera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mai 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2008 Sorry for at jeg drar opp en gammal tråd. Men skjer det noe mer her eller? :) Må si at du er flink til å ta bilder! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Tusen takk for det. hehe, det går så bra. nei har vel egentlig lagt kamera mitt på hylla jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Åjasså? Har du noe utstyr til salgs da? Kjøpte ikke du deg 40D? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 bestilte meg 40D ja, men skulle ikke ha det a like vel. jeg bruker utstyret mitt i jobben bare jeg nå. så kan desverre ikke selge noe. er det noen her ikke som har prøvd 450D? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Lenge siden sist. Bare slenge inn et bilder etter en liten prøve her om dagen. Frister litt og ta fram kameraet igjen om dagen så. Ikke noe fansy bilde, men en begynnelse igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Lenge siden sist. Bare slenge inn et bilder etter en liten prøve her om dagen. Frister litt og ta fram kameraet igjen om dagen så. Ikke noe fansy bilde, men en begynnelse igjen Gutten vurderer å pusse støvet av kameraet? det er en gladnyhet :) mpete har snakket litt om denne bilen. Stilig bil og bra bilde, synes det kanskje kunne gjort seg med litt mer kontrast på selve bilen. Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS Tjå Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 nice one christian;) bilen til mads er sweet ass;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Takker, ble bare noen prøve bilder av denne så, skal nok ta noen litt mere seriøse snart. Driver og lærer meg en del ting i PS om dagen. så må teste ut på litt bil bilder snart. Blir det noe foto møte til vinteren eller? Få noen koole sladde bilder. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg