Freeman Skrevet August 8, 2007 Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 var tøft det der max senk men ville retta det opp litt. ser ut som bilen er i ferd med å skli ut av bildet:) så ville jeg hatt på park å spredere for å gi litt mer "liv" til bilen. Kul location. fikk litt sånn Las Vegas preg over seg med farver og bakgrunn. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 var tøft det der max senk men ville retta det opp litt. ser ut som bilen er i ferd med å skli ut av bildet:) så ville jeg hatt på park å spredere for å gi litt mer "liv" til bilen. Kul location. fikk litt sånn Las Vegas preg over seg med farver og bakgrunn. takker;) rette det opp hvordan tenker du på a? spredere er litt vanskelig og bruke, da man brukser lukkertid på 30 sek, da hadde det bildet blitt helt brendt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 slenger ut et til jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haukhe Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Utrolig flott bilde!!! Likte dette bedre enn forrige. Syns det ble fett når man fikk se mer av bakgrunnen... Det er min smak da:D Innmari fett lys også. :) Siter www.powerdrift.no fotograf haukhe's bildetråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 møe bra! MØE BRA:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Lyset og hele stemningen i disse 2 siste bildene du har lagt ut her er helt fantastisk! Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Moe Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Enig med de andre! Ekstremt tøft lys og gode bilder:) - Joachim Siter joachim_gitar@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 Flotte bilder som alltid :thumb Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 10, 2007 Rapporter Share Skrevet August 10, 2007 holy crap for noen bilder!! Det siste her var jo sinnsykt! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Utrolig flott bilde!!! Likte dette bedre enn forrige. Syns det ble fett når man fikk se mer av bakgrunnen... Det er min smak da:D Innmari fett lys også.:) møe bra! MØE BRA:) Lyset og hele stemningen i disse 2 siste bildene du har lagt ut her er helt fantastisk! Enig med de andre! Ekstremt tøft lys og gode bilder:) - Joachim Flotte bilder som alltid :thumb holy crap for noen bilder!! Det siste her var jo sinnsykt! takker for all kritikk;) morro og høre at dere liker noe av det;) prøve på og få tatt en del mere bilder fremover nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Flotte bilder som vanlig max senk :D Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 Flotte bilder som vanlig max senk :D takker og bukker for det;) men har en liten ting her. hvilket bilde er egentlig penest? vet at redigeringen ikke er heltpå topp, men brukte 10 min på den. men hvilket av dem? det ble kanskje litt for meget. Hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet August 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 ser det har blitt ganske så kornete, men nå er det natta, fikse mere i morgen:D opp igjen om 5 timer så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaXXXon Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 klarer ikke å bestemme meg om hvilket som er best... bra begge Siter __________________ Jone Klemo Øverland medlem av Club-Honda Norge 92-Honda CRX vt Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge HER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Det øverste var best, det andre så ut som bilen var limt inn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg