AMPFILER Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 har du noe mer spesifikt ? finner ikke arne berg på gulesider.. Siter - Vw bora 1.9tdi 4motion X 1991 Audi S4 2.2t X 2000 Passat X 1993 Audi S4 X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 har du noe mer spesifikt ? finner ikke arne berg på gulesider.. Prøv Berg's Automatservice! http://www.gulesider.no/gs/categoryList.c?q=berg%27s+automatservice Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Evnt rett på hjemmesida: http://www.bergsauto.no/ Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FirstPrice Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 Vet ikke hvor gammel tråd det her er, men Oljetappinga er på konverteren og bunnplugg skal det være, å kassa rommer 5,5liter. ATF olje skal være anbefalt. Min girer heller ikke når jeg trykker kickdown. Den ruser seg bare mer opp. Husker ikke hva slags program jeg brukte, men det viste at det var bensinpumpe-relê som var feilen. Vel og merke har ikke orka å brydd meg med det, så vet ikke om det er det som er feilen. Automat er noe skvip. Penzoil-ATF olje koster rundt 79kr litern tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet August 21, 2009 Rapporter Share Skrevet August 21, 2009 At det er ATF-olje er ikke så merkelig at er anbefalt, da dette står for Automatic Transmission Fluid, altså automatgirkasse-olje ;) Og tråden er nok litt over et par år gammel :) Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg