timlovin Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Hei! Skal kjøpe meg en A6 imorgen, men har hørt det kan oppstå MYE feil med de. Det jeg da lurer på er om det virkelig er sant, og hva som pleier å være skjørt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Det er vel de samme problemene på disse som på a100.Når de har passert 200.000 km så begynner problemene å dukke opp,som bremser,opphengskuler,foringer,gear boks,el feil,dør låser. Men slike feil har vel de fleste biler når de har rullet så langt.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Er mye problemer med forstillingen på slike biler.. greit å vite når slike slitedeler ble byttet Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pondus83 Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 største problemet ligger i bak kalipperene som henger og er dårlige..og vist det er ein avant så kan d ver litt rust på bak luka...uten om det så er det vel bare diverse foringer som kansje må byttes..uten om det så skal d ver ganske så allrighte bil...kjører c4 karroseriet sjøl..og syns det er sykt fine former på disse bilene..trengs ikkje no styling og slikt for at di skal bli fine...bare senk og noen fine felger er nok.. Siter Ein gang quattro...ALLTID quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
timlovin Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Takk for svar! :) Kommer uansett til å kjøpe bilen, men greit å vite hva som kan gå galt uansett! :) Det er noe rust på bakluka, ja. Vet at bremsene har blitt byttet av tidligere eier, men ikke helt når det skjedde. Så tror jeg han byttet noen foringer rundtom også. Noen som kan foreslå styling til denne? Først tenkte jeg meg senking og felger. Tenker jeg kjøper 40mm fra norskbildelesenterr. Men har lyst på litt dype kant felger! Det kler Audi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjone Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Ikke noe styling annet enn senk, felger og muligens en liten diskre vinge bak. Jeg vet at ASA har noen flotte kant felger som passer disse bilene. Utrolig feit kant=D Kan prøve å skaffe bilde i løpet av kvelden Siter -BMW 316I Touring xAudi 100 2.3L s-line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pondus83 Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 eg meine at disse bilane er så fine uten styling så slå den tanken i fra dg :P men noen sidesjørt gjer seg for kanalane på c4 er møkk stygge...dette har eg gjort sjøl og er stor fornøyd for syns d ser ut som om det er orginalt....senking og felger md kant er nok ein sikker vinner :) Siter Ein gang quattro...ALLTID quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjøspøbelen Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Min bil en -95 Audi A6 2,5 tdi har jeg hatt i 2 år (jeg har kjørt ca 60 000 km) og den har gått 272 000 km. Jeg har byttet foringer foran + et hjullager og en bremsecaliper bak. Har litt problemer med klima-anlegget, henger seg opp på (is-)kald hvis jeg slår den av også på igjen. Ellers så har jeg ikke noe å utsette på bilen. Den er enkel å mekke på og den har den gamle og enkle forstillinga (ikke multilink, heldigvis) Meget fin langturbil og billig i drift,0,55 l/pr mil langkjøring og 0,65-0,7 l/pr mil veg bl. kjøring. Har 35/35 senking og 8x18 sommerhjul, ellers helt orginal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 Pen bil, fjøsnisse ;) Det enkle er ofte det beste :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiehovland Skrevet Mars 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2007 min bil har rulla 257000 nå, eneste feilen jeg har nå er eksosen, boltene til manifoilen har rusta vekk, skal si det BRÅKTE!! så det er det eneste jeg har fiksa som er verdt å merke seg, ellers er de feilene jeg har hatt med den bilen er selvforskylt, hehe Siter Kjører rundt i en audi 100/A6 2.6 V6Avant :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg