Gå til innhold

hvite blinkere + styling lykter...

Ranger emnet


wingswest

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Jeg er en fornøyd eier av en E46 320d 1999 modell!

Skandaløst nok har den oransje blinkere, og det vil jeg få rettet på.

 

Bestilte fra styling-tech.no blanke blinkere til front og sidene, men amatørene har ikke klart å sende det, og det er ukevis siden!! Skulle også ha blanke/røde baklykter, men de kostet så sinnsykt mye så jeg vil se en annen plass.

 

bilen er sølvfarget, hvordan vil det event. bli med sotede baklykter, noen meninger, tips?

 

Hvor finner man lykter til disse bilene, har også frontlykter i planene, det er jo ikke facelift utgaven jeg har (er lærling som langtransportsjåfør så det blir ikke så mye penger i kassa)?

 

på forhånd takk!

BMW E46 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som har sølvgrå E46 med svarte krystall-lykter bak, å det ser meget bra ut! Kjør shadowline rundt hele bilen- svarte hovedlykter (org), svarte frontblinklys, svarte sideblinklys og svarte baklykter. Da får du ett clean't look! ;)

 

Jeg har kjøpt lyktene nå. Var på gs bildeler på ensjø og fant alt jeg trengte. Hvite blinkere til front og sidene, og sota krystall lykter bak. Skal montere det fortløpende, har tro på at det kommer til å bli pent. Baklyktene ser fete ut, spørsmålet er bare om det blir bra på en sølvgrå sedan, men det får vise seg!

 

Skal ikke ha alle lyktene mørke. Har mørke baklykter, så blir resten blankt glass. Muligens vil jeg kjøpe angel eyes lyktene fra gs bildeler ved en senere anledning. Men de koster 3990,- så jeg hadde ikke råd denne gangen, betalte 2976,- for blinkere og baklykter. det var en ganske rimelig pris.

 

Men takk for hjelpa likevel, kommer nok flere spørsmål, og helt sikkert vil jeg legge ut bilder og lignende når sommerfelgene kommer på, da blir det full shining og polering om 3-4 uker.

BMW E46 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skakke se bort ifra at fyren jobber i Oslo, men kommer ifra Finnmark..

 

elns.. (?)

 

Stemmer ganske bra det. Kjører langtransport fra oslo-finnmark, og det tar ca. 2 dager å laste før man starter nordover, og dermed blir det litt tid til å kjøre rundt i bilsjapper og få med seg siste nytt :) Og etter litt om og men, etter å sjekket ut Jacob's auto supply, Veng, o.l. så fant jeg en sjappe som hadde det meste jeg trengte.

 

Jeg har montert alle lyktene nå, mangler bare hovedlykter.

Og det ble knall tøft!! Skal se om det kommer bilder når jeg får et kamera til disposisjon. De halvmørke krystall baklyktene passet som hånd i hanske til sølvfarget bil, det ble en bra kontrast, sammen med noen mørke lister, og leppa som hører til M-sport bakfangeren.

BMW E46 M-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår