JuB Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei, pratet nettopp med bilomsetninga her i Arendal angående abs-sensor foran. Der fikk jeg vite at disse var helt like som til Golf 3/4, A3, Passat, Bora og Polo. Disse kosta 530kr der, mekonomen skulle ha 770kr for uorginale. Noen som kan bekrefte at dette stemmer? Bremseslanger fra Passat 88-97 passer også, koster orginalt 247kr på bilomsetninga og 180kr på mekonomen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Hei, pratet nettopp med bilomsetninga her i Arendal angående abs-sensor foran. Der fikk jeg vite at disse var helt like som til Golf 3/4, A3, Passat, Bora og Polo. Disse kosta 530kr der, mekonomen skulle ha 770kr for uorginale. Noen som kan bekrefte at dette stemmer? Bremseslanger fra Passat 88-97 passer også, koster orginalt 247kr på bilomsetninga og 180kr på mekonomen. Er ikke helt sikker på det, men jeg vet at det er forskjell på sensorene på de gamle modellene av corrado og de nyeste. Akkurat hvilket år skillet går, vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AsconaRace Skrevet Mars 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 huff bremseslanger er dyyrt:O Siter 1993 Honda Accord 2.2 VTEC 200hk 2000 Honda CBR900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Er ikke helt sikker på det, men jeg vet at det er forskjell på sensorene på de gamle modellene av corrado og de nyeste. Akkurat hvilket år skillet går, vet jeg ikke. Jeg nevnte også at det var et modellskille 91/92, men han på Bilomsetninga fant sensorer som passet fra 89-92... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeerocool Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Jeg nevnte også at det var et modellskille 91/92, men han på Bilomsetninga fant sensorer som passet fra 89-92... Jeg handlet en sensor fra en på VACN-forumet, og det var fra en 92-modell, og den var for stor i forhold til min 89-modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 I april 92 gikk ford fra å bruke teves mkII til teves mkIV (eller var det omvendt?). Kanskje alle bilfabrikanter byttet til det nye systemet ca samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg