Helmer Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Har et stylingsett til Mercedes 124 Sedan/Coupe. Originalt Carlsson sett, består av frontskjørt, hekkskjørt og sideskjørt. Frontskjørt og hekkskjørt i glassfiber, sideskjørt i mykplast. (Sideskjørt passer ikke coupe) Frontskjørt er brukt og lettere skadet, hekkskjørt er ubrukt. Bud over 2500,- komplett mottas. Legger inn bilde ila et par dager............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel-dyret Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 jeg er interressert i den stylinga di til MB 124. Kan du legge ut bilde? eller sende meg et bilde på mail? anders_bernes@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Anders_b, er du han med den blå mercen på bernes? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helmer Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Heisann! Bilder ligger på mailen din, Anders. Her er det jo ikke mulig å legge inn bilder i fornuftig størrelse!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel-dyret Skrevet September 30, 2003 Rapporter Share Skrevet September 30, 2003 Takker for bilder, hadde vert fint om du kunne maile meg noen flere bilder av sideskjørt og hekkskjørt når du får tid! Var litt vanskelig å se den fronten skikkelig pga dårlig lys på bilde, er den mye skadet? kanskje du kan sende et litt bedre bilde? Er veldig interressert i å kjøpe!!! Bjirn: Ja det er jeg som har den blå mercen. Har sett BMW`n din nede hos naboen også:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helmer Skrevet Oktober 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Anders, flere bilder ligger på mailen din.............. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Originally posted by Anders_be Takker for bilder, hadde vert fint om du kunne maile meg noen flere bilder av sideskjørt og hekkskjørt når du får tid! Var litt vanskelig å se den fronten skikkelig pga dårlig lys på bilde, er den mye skadet? kanskje du kan sende et litt bedre bilde? Er veldig interressert i å kjøpe!!! Bjirn: Ja det er jeg som har den blå mercen. Har sett BMW`n din nede hos naboen også:) Den er kræsja nå :P Så kan hende det tar litt tid før du ser den igjen... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirAnderz Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Hei... Jeg er oxo litt interissert.. anders@explotionchurch.com for bilder.. Helst av det at det som du selger.. Gjerne viss det er på en 124 og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helmer Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Sjekk mailen din, bilder er sendt............... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helmer Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Bilder av sideskjørtene er sendt dere begge på mail......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Jeg er MEGET interessert i den frotspoileren din..Kanskje også hekkskjørtet, kan du sende meg noen bilder på magnusgv@stud.iet.hist.no så fort som mulig? Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helmer Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Sjekk mailen din............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evo course2 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 hei kan du sende biler til meg Daniel_aaroey@hotmail.com. kjøper om det ser ok ut. mvh daniel Siter *Mercedes 190e 1985mod *Mercedes 190e 1984mod *Wolksvagen scirroco med rieger styling 1976mod *Bmw 318 e30 1988mod *bmw 320 e30 1987 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helmer Skrevet Mars 10, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Sorry Mister, men hvis du titter på datoen er det ca 6 år siden dette ble solgt;) Helmer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Mars 10, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2009 Sorry Mister, men hvis du titter på datoen er det ca 6 år siden dette ble solgt;) Helmer hahahahahahahaah!!!!!!!!!!!! århundrets bump?! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg