Gå til innhold

Min 6te VAG bil! Audi A4 1.8T

Ranger emnet

Aron88

Anbefalte innlegg

Jeg var nå hos TS racing og hørte med dem angående priser osv.

første han sa var "den var stygg" angående potta.. Og jeg er jo HELT enig!

tydeligvis har jeg "satt på en potte som ikke er til turbo biler". Og han mente jeg burde slå den som fiksa dette for meg :P

men jeg spurte han angående Chip(opp til 200hk), Åpent KN filter, og helt nytt eksosanlegg med dobble 2,5" utganger. 15000, egentlig 17,000..men han kunne gi meg alt for 15,000.

er dette en god pris? da blir ALT gjort skikkelig og det kan vel ikke settes en finger på det etter det.. men er prisen bra eller kan jeg få det billigere andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest brunerune
Jeg var nå hos TS racing og hørte med dem angående priser osv.

første han sa var "den var stygg" angående potta.. Og jeg er jo HELT enig!

tydeligvis har jeg "satt på en potte som ikke er til turbo biler". Og han mente jeg burde slå den som fiksa dette for meg :P

men jeg spurte han angående Chip(opp til 200hk), Åpent KN filter, og helt nytt eksosanlegg med dobble 2,5" utganger. 15000, egentlig 17,000..men han kunne gi meg alt for 15,000.

er dette en god pris? da blir ALT gjort skikkelig og det kan vel ikke settes en finger på det etter det.. men er prisen bra eller kan jeg få det billigere andre steder?

Chip'er pleier ligge på 6-7000kr, så om han bygger eksos for deg for 8-9000kr, så er ikke det såå gale. Men var ikke akkurat noe rabatt pris. Du kan få bygt deg ferrita eksos til ca 6-7000kr.

Hør litt rundt om priser. Gjerne separat. Går an å få det billigere enn 15000kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sånn at det klør etter å selge den, men 4000 i utgifter bare på bilen i måneden blir vanskelig når jeg starter på skole igjen =/

har jo satt på ny potte og fått på Filterkit, og muligens noen OZ felger.. så er surt å selge bilen når den starter sakte å ta form :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider