Gå til innhold

Bilder fra Gatebil

Ranger emnet


Mark1

Anbefalte innlegg

  • Svar 261
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

dame.jpg

 

Det der er vel hun der Christine eller noe. Vært i Vi Menn et par ganger.. Fy fan hun er strøken!

 

Strøken? det er jo plastikk hore diluxxe, måkke la deg lure av de RUNDE falske puppene hennes, JA hu er dum som en stokk dynka i vann!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

Audisentrum sin røde S2 sedan ble litt bananforma når en tulling i en cossie ikke klarte å legge brei, så han traff siden på audin istedet liksom..

Forøvrig har vel audisentrum kun 1 S2, den grå er ingen S2 såvidt jeg vet..

 

 

 

 

Stemmer den den grå er en Audi 90 med 2,2 TQ

DOFFEN

 

Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris)

 

Har også mye deler til golf 1 og golf 2,

hvis noen trenger så er det bare og spørre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

Ja det var få folk der, null problem med parkering og plasser. Heheh synes synd på de som sa de skulle komme i 9 tiden om morgenen, for det var kalt sick. Var gøy der, selv om det ikke var så alt for mange der så var de feteste bilene der.

 

Jeg kan skrive under på at det var kaldt kl 0900! Men det var verdt det :)

 

Må legge til: FSR - Du herjer! Om natten drømmer jeg om at jeg kan å kjøre som deg! (og at jeg hadde en AE86...seff) :D

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

FSR: Nå må du slutte med å trå oss andre ned i søla med din fantastiske kjøring! Du har trent lenge, kan jeg skjønne?

 

He he. Jada, har nok kjørt en del bil opp gjennom årene. Begynte med gokart når jeg var 12, formelbil når jeg var 16 og masse annet etter det. Har alltid vært glad i å sladde også. Dvs. jeg er av den oppfatning av at bilkontroll er viktig, også i racing sammenheng. Det er egentlig rart at så få utøvere trener bilkontroll. Det er hele tiden fokus på hundredeler, og det er forsåvidt greit, men det hjelper ikke å kjøre et par hundredeler fortere dersom man snurrer i siste sving. Defor har jeg alltid trent mye på å sladde i høy hastighet på bane. Selv med formelbil. Men så vant jeg mitt første formel ford løp i England som 17 åring ved å sladde rundt en konkurrent på yttersiden i siste sving. Etter det var det liksom greit :D

 

Dessverre er ikke sladding så veldig akseptert som en egenskap som kjennetegner en dyktig fører, og det synes jeg er litt dumt. For å si det slik: Ulykker i trafikken skjer ikke fordi det går fort, men fordi føreren mister kontrollen når det plutselig begynner å skli... Det er fullt mulig å gjenvinne kontrollen på en bil som sklir, men det krever trening. Men trening på dette anses som herjing og er fy-fy. Spesielt på en øde parkeringsplass!!!

 

Ja, nå sporer jeg litt av igjen, men jeg takker for cred. og beklager at jeg tråkker andre ned i søla :D

_________________

Fredrik Sørlie aka FSR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by FSR

 

He he. Jada, har nok kjørt en del bil opp gjennom årene. Begynte med gokart når jeg var 12, formelbil når jeg var 16 og masse annet etter det. Har alltid vært glad i å sladde også. Dvs. jeg er av den oppfatning av at bilkontroll er viktig, også i racing sammenheng. Det er egentlig rart at så få utøvere trener bilkontroll. Det er hele tiden fokus på hundredeler, og det er forsåvidt greit, men det hjelper ikke å kjøre et par hundredeler fortere dersom man snurrer i siste sving. Defor har jeg alltid trent mye på å sladde i høy hastighet på bane. Selv med formelbil. Men så vant jeg mitt første formel ford løp i England som 17 åring ved å sladde rundt en konkurrent på yttersiden i siste sving. Etter det var det liksom greit :D

 

Dessverre er ikke sladding så veldig akseptert som en egenskap som kjennetegner en dyktig fører, og det synes jeg er litt dumt. For å si det slik: Ulykker i trafikken skjer ikke fordi det går fort, men fordi føreren mister kontrollen når det plutselig begynner å skli... Det er fullt mulig å gjenvinne kontrollen på en bil som sklir, men det krever trening. Men trening på dette anses som herjing og er fy-fy. Spesielt på en øde parkeringsplass!!!

 

Ja, nå sporer jeg litt av igjen, men jeg takker for cred. og beklager at jeg tråkker andre ned i søla :D

 

 

Helt enig med deg på det du sier her om trening!

 

 

ps, tråkk ivei:)

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår